• Anonym (TS)

Ryska trollens aktivitet på familjeliv

Vad tror ni, kommer deras höga aktivitet här på familjeliv minska nu när rubeln sjunker som en sten och de, trollen, inte kommer att kunna få någon lön att tala om för sitt arbete?
    Eller tror ni att aktiviteten kommer att öka pga patriotism och hjärntvätt?

• Svar på tråden Ryska trollens aktivitet på familjeliv
  • Anonym (S)

Vilka ryska troll? Man är väl knappast ett troll om man inte delar majoritetens åsikter. 

• Anonym (TS)
    Anonym (S) skrev 2022-03-01 14:35:42 följande:

Vilka ryska troll? Man är väl knappast ett troll om man inte delar majoritetens åsikter. 

Nåväl. Det är en otrolig skillnad på att tycka olika och på hur ett troll uppträder.
    Robert 558 skrev 2022-03-01 14:35:48 följande:

Ryska troll? Finns det överhuvudtaget på FL? 

Ja, de har varit väldigt aktiva ett bra tag nu, precis som de är aktiva på bland annat andra svensktalande forum. Trodde alla faktiskt var medvetna om det i och med att det skrivs och har skrivits rätt mycket om det.

• Anonym (Mr x)

Det var de trollen som gillade analsex?

• Anonym (TS)
    Anonym (Mr x) skrev 2022-03-01 14:43:36 följande:

Det var de trollen som gillade analsex?

Jag läser inte de trådarna för det intresserar mig inte.
    Men troll har inte sitt primära intresse att prata sex.

Jag blir lite förvånad över okunskapen. Man tror att troll är någon som inte håller med eller att det är de som pratar som förpubertala slynglar. Allvarligt, läser man så lite nyheter att man verkligen har noll koll...

Hörde alldeles nyligen att många troll inte dykt upp på sina arbetsplatser. Dels har oligarkerna inte samma möjlighet att avlöna dem, dels så har opinionen svängt bland trollen. Det är inte längre lika trevligt att skapa oreda i andra samhällen.

Ska bli intressant att se hur stämningen på familjeliv är om 3-4 dagar.
  • Anonym (Malin)
    Anonym (TS) skrev 2022-03-01 14:40:53 följande:
    Nåväl. Det är en otrolig skillnad på att tycka olika och på hur ett troll uppträder.
    Robert 558 skrev 2022-03-01 14:35:48 följande:

Ryska troll? Finns det överhuvudtaget på FL? 

Ja, de har varit väldigt aktiva ett bra tag nu, precis som de är aktiva på bland annat andra svensktalande forum. Trodde alla faktiskt var medvetna om det i och med att det skrivs och har skrivits rätt mycket om det.

Ge mig några exempel gärna på trollens uppträdande och andra tyckare. Skillnaderna? 
  • sextiotalist

Har faktiskt inte sett mer än något enstaka inlägg, som kan tänkas vara troll. Däremot på Facebook är det rätt många som finns i de allmänna kommentarsfälten (typ tidningarnas statusar).
    På arbetet så blir vi fler och fler varje dag.

• Anonym (TS)
    Anonym (Malin) skrev 2022-03-01 15:15:30 följande:
    Ge mig några exempel gärna på trollens uppträdande och andra tyckare. Skillnaderna? 
    Att tycka olika bör du veta vad det innebär. Gör du verkligen inte det för annars ser jag faktiskt inte varför du frågar.

Här på familjeliv finns det en riktig trist missuppfattning som man ser ofta, att så fort någon tycker olika så skriks det troll och att man inte ska mata. Då har man inte förstått vad troll är eller vad de gör.

sv.wikipedia.org/wiki/Internettroll

Ryska troll utmärker sig genom att på ett eller annat sätt ha politisk inriktning. Aldrig från början men lite senare kommer det alltid fram att det är samhällets fel på ett eller annat sätt.
  • Anonym (pppp)
    Anonym (TS) skrev 2022-03-01 14:58:11 följande:
    Hörde alldeles nyligen att många troll inte dykt upp på sina arbetsplatser. Dels har oligarkerna inte samma möjlighet att avlöna dem, dels så har opinionen svängt bland trollen. Det är inte längre lika trevligt att skapa oreda i andra samhällen.

Vadå "hört"? Var och av vem skulle du höra det? 
  • sextiotalist
    Anonym (TS) skrev 2022-03-01 14:58:11 följande:
    Jag läser inte de trådarna för det intresserar mig inte.
    Men troll har inte sitt primära intresse att prata sex.

Jag blir lite förvånad över okunskapen. Man tror att troll är någon som inte håller med eller att det är de som pratar som förpubertala slynglar. Allvarligt, läser man så lite nyheter att man verkligen har noll koll...

tror det inte kommer märkas speciellt mycket, inte rätt forum för sådant
Svar på tråden Ryska trollens aktivitet på familjeliv