• Michaelaar

Har ni erfarenheter utav detta? Hur stor är chansen

Hej .
    Jag tog ut min kopparspiral den 30/1 och mensen första dag den månaden var 26/1..
    Skukke haft äl någongång där enligt min cykel som jag inte visste exakt dagar men tog (28) runt 12-13-14/1.
    Jag och min sambo träffades inte förrens den 16/1 och hade vårat då första oskyddade sex, enligt kalendern så är min mens några dagar sen nu.
    Den brukar annars under kopparspiral tiden vara regelbunden mer eller mindre och ger tydliga tecken med äl och när mens är på g.
    Men nu inga direkt tecken alls.
    Jag har varit lite fundersam om jag kanske är gravid redan men samtidigt tänkt att de var juinte mer än ca 12 dagsr sen första oskyddade samlaget egentligen, och är inte de tidigt för kroppen att ge utslag på grav test då?
    Har testat med stickor redan o de var neg, och igår ville jag bara se så köpte clearblue digital o de var också neg. 
    ( Vi planerar ju så klart, så jag kanske tänker för mycket) men tänker de kanske är för tidigt egentligen för att gå efter just dem grav testen då som sagt vi inte hade möjlighet till o ha oskyddat under hela fertilitets perioden så att säg, utan typ efter ju och vet ju inte exakt min cykel..
    Det enda jag känt är lite lite i äggstockarna liksom ner till i tjejmagen så att säg, och varit lite mer luftig i magen vissa dagar till o från.
    Men tänker 12 dagar efter första oskyddade, så kanske inte ens kroppen kommit igång med hcg ännu? 
    Hur hade ni tänkt o gjort?
Svar på tråden Har ni erfarenheter utav detta? Hur stor är chansen