• Anonym (I)

Killen otrogen

Min man har försökt Vara otrogen men aldrig lyckats då han inte är nå snygg alls. han har dessutom ölmage med hår på. han hade nyligen Tinder och andra dejtningsajter... som han nu tagit bort. Tror ni han kommer sluta eller försöka dölja de bättre? Vi är sambos och är med varan väldigt ofta och han svarar alltid när jag ringer så har svårt att tro att han skulle hinna vara otrogen 

• Svar på tråden Killen otrogen
  • Stefano82
    Anonym (I) skrev 2022-02-26 19:32:08 följande:
    Killen otrogen

Min man har försökt Vara otrogen men aldrig lyckats då han inte är nå snygg alls. han har dessutom ölmage med hår på. han hade nyligen Tinder och andra dejtningsajter... som han nu tagit bort. Tror ni han kommer sluta eller försöka dölja de bättre? Vi är sambos och är med varan väldigt ofta och han svarar alltid när jag ringer så har svårt att tro att han skulle hinna vara otrogen 

Jag tror han kommer att fortsätta och försöka dölja det mer för dig.
  • Anonym

Vilket stolpskott ts fått tag på!

• Aurora Borrealis

Hahahahahaaaa! X-D Eftersom han inte verkar tycka om sig själv är han desperat efter bekräftelse från kvinnor. Nej, det kommer han inte sluta försöka få desperat till vilket pris som helst. Uppenbarligen tycker han själv att han är oattraktiv och värdelös och söker därför otrohet som bekräftelse på att han skulle vara värd något.

Hans problem ligger djupt så de kommer inte sluta, eftersom han söker lösning på sin låga självkänsla på helt fel sätt. Även om han skulle vara otrogen en gång skulle han ändå inte kännt sig tillräckligt bekräftad, utan söka otrohet/kvinnlig bekräftelse som svar på hans låga tankar om sig själv notoriskt eftersom han inte kan bekräfta sig själv.

• Anonym (A)
    Stefano82 skrev 2022-02-26 19:39:05 följande:
    Jag tror han kommer att fortsätta och försöka dölja det mer för dig.
    Troligen så
  • Anonym (I)

Okej tack för alla svar. Men varför räcker inte bekräftelse n av mig? Jag är smal och attraktiv i folks ögon.. hittar dock inga tecken på att han föröskt vara otrogen... förutom att jag fick höra av en kompis att han stod och prata med en tjej på en nattklubb. Visade sig vara hans gamla kk sen 10 år tillbaka 

• Anonym
    Anonym (I) skrev 2022-02-26 20:47:09 följande:

Okej tack för alla svar. Men varför räcker inte bekräftelse n av mig? Jag är smal och attraktiv i folks ögon.. hittar dock inga tecken på att han föröskt vara otrogen... förutom att jag fick höra av en kompis att han stod och prata med en tjej på en nattklubb. Visade sig vara hans gamla kk sen 10 år tillbaka 

Hjälper inte att vara snygg, victoria beckham blir också bedragen
  • Danne59

Hmm? mer info.
    Har ni det bra tillsammans? Tror det kanske inte.
    se in i dig själva, vad vill du ?

• Anonym (M)

Det här förstår jag inte. Enda anledningen att han inte är otrogen är att han blir nobbad, och du vill ha kvar förhållandet?

• Anonym (I)
    Anonym (M) skrev 2022-02-26 21:14:03 följande:

Det här förstår jag inte. Enda anledningen att han inte är otrogen är att han blir nobbad, och du vill ha kvar förhållandet?

Han säger att han slutat försöka och slutat leta då han bara vill ha mig. 
  • Stefano82
    Anonym (I) skrev 2022-02-26 22:04:04 följande:
    Han säger att han slutat försöka och slutat leta då han bara vill ha mig. 
    Jag tror inte på han i det läget. Han letar fortfarande oavsett vad han säger.
Svar på tråden Killen otrogen