• Anonym (Undrar)

Otrogen för att han inte fick bekräftelse i sängen

Om ni var i ett förhållande och hon/han sa att ni behövde bli bättre på att tex pulla eller ge oralsex, skulle ni då vara otrogen för att ni kände er dålig?

min partner sa att han ville eller försökte ligga med andra tjejer var för att han upplevde mig som missnöjd med han i sängen. Jag tycker inte Man är otrogen, bättre att prata ut och förklara hur man känner eller göra slut... sen varför skulle han få bekräftelse av nån annan? Kanske blir likadant då? Förstår inte vad han menar? Har varit ärlig från början att jag inte är så mycket för sex eller speciellt kåt av mig.. han har vetat det och sagt att det är lugnt. Men när vi väl har sex så suger jag av han länge och smeker och går med på det mesta... jag ger mer än vad jag får, ändå vill han vara otrogen? Kan ibte fejka kåthet och orgasmer om det är det han stör sig på... 

• Svar på tråden Otrogen för att han inte fick bekräftelse i sängen
  • Anonym (E)

Gör slut, han respekterar dig inte. Han vill bara ha en ursäkt för att ligga runt.

• Anonym (Förstår)
    Anonym (Undrar) skrev 2022-02-20 01:35:21 följande:
    Otrogen för att han inte fick bekräftelse i sängen

Om ni var i ett förhållande och hon/han sa att ni behövde bli bättre på att tex pulla eller ge oralsex, skulle ni då vara otrogen för att ni kände er dålig?

min partner sa att han ville eller försökte ligga med andra tjejer var för att han upplevde mig som missnöjd med han i sängen. Jag tycker inte Man är otrogen, bättre att prata ut och förklara hur man känner eller göra slut... sen varför skulle han få bekräftelse av nån annan? Kanske blir likadant då? Förstår inte vad han menar? Har varit ärlig från början att jag inte är så mycket för sex eller speciellt kåt av mig.. han har vetat det och sagt att det är lugnt. Men när vi väl har sex så suger jag av han länge och smeker och går med på det mesta... jag ger mer än vad jag får, ändå vill han vara otrogen? Kan ibte fejka kåthet och orgasmer om det är det han stör sig på... 

Förstår honom på ett sätt. Ingen vill ha en partner som inte är attraherad av en eller inte vill ha sex. Skulle aldrig vilja ligga med en partner som inte är kåt och njuter
  • Anonym (sådär)

Nu ska vi inte blanda ihop saker...

Han var inte otrogen för att han inte an ville i sängen, det var möjligen en anledning att känna sig missnöjd. Hur han sen valde att hantera sitt missnöje har inget med det att göra utan har bara med att göra med att han helt enkelt är feg och egoistisk.

En bättre människa hade valt att hantera sitt missnöje på ett ärligare sätt, men det gjorde inte han. Så sluta gå på hans BS... han kommer skylla ifrån sig på vafan som helst för att slippa erkänna att han betett sig som en idiot. Låt dig inte dras ner i bisarra diskussioner som syftar till att flytta skulden för hans agerande på dig. 

Han otrohet (hur han valde att hantera sitt missnöje) står han för till 100% själv och har INGET med eventuella problem att göra. Det SKA han först och främst kunna erkänna om han öht vill få en andra chans och nöj dig inte med något annat.  SEN kan ni (om du vill) gå in på vad som orsakade missnöjet.

Att ge en person som inte ens kan stå för sitt agerande och ta ansvar för det en andra chans är ett stort misstag.

• Anonym (sådär)
    Anonym (Förstår) skrev 2022-02-20 22:23:47 följande:
    Förstår honom på ett sätt. Ingen vill ha en partner som inte är attraherad av en eller inte vill ha sex. Skulle aldrig vilja ligga med en partner som inte är kåt och njuter
    Men om man nu är så missnöjd så kan väl ta det med sin partner eller skilja sig?

Vad finns det att förstå över en snubbe som är missnöjd men väljer att hantera sitt missnöje som en idiot istället för som en vuxen?
  • Anonym (A)
    Anonym (sådär) skrev 2022-02-21 13:42:57 följande:
    Men om man nu är så missnöjd så kan väl ta det med sin partner eller skilja sig?

Vad finns det att förstå över en snubbe som är missnöjd men väljer att hantera sitt missnöje som en idiot istället för som en vuxen?
    Håller med
Svar på tråden Otrogen för att han inte fick bekräftelse i sängen