• Be Ja

Fittpruttar

Pinsamt eller sexigt?
    Det finns ju de som har fetisher för detta.
    Nån som vill berätta vad de tycker om fittpruttar.

• Svar på tråden Fittpruttar
  • HincRoburEtSecuritas

Tycker du fått löjlihga  svar.  fåniga svar hittills. Om jag (karl) knullar en fitta (eller röv) och drar ut kuken helt innan nästa ?stöt? så laddar jag ju fittan eller röven med lite luft när jag kör in kuken igen  Så när kuken slaknar efter sprut , så kommer luften ut (sött rim). Om jag då tycker att fitt- etter rövfisar stör, så får
    jag väl hitta en annan hobby.

• Anonym (Anna)

Jag tycker inte det är vare sig pinsamt eller konstigt.
    Fånt händer när ev luft åker ut

• Anonym (Ni)

Men sluta att skriva en massa perversa saker

• Anonym (Hände oss)

När jag träffade min sambo så hände det ofta i början att det kom muspruttar, vi skrattade mest åt det och körde på vi båda njöt ju av att ha sex så man glömde bort att det ljudet kom.

En dag sen så var det helt borta så nu är det bara ett minne blott.
    Som sagt inget att skämmas över jag tycker!

• MrsPJ

Avtändande. Bara ordet får mig att vilja kräkas. Ja, det är naturligt men nej tack. Händer det så händer det men om det liksom inte slutar så går det fan inte fortsätta. 

• Anonym (Älskar det)

Älskar det, men min fru skäms. Pumpar gärna in luft i doggy, sedan lägger jag ansiktet framför fiffin och tar emot pruttarna. Underbart?.

• Anonym (Gillardet)

Jag tycker det är sexigt och upphetsande med muspruttar. Glad

Kommer ihåg en flickvän för länge sen musprutta massor när vi körde doggy. Flört Saknar det.
    Min nuvarande Får inte det. 

• Be Ja

Det verkade vara få som gillar eller har fetisher för detta? 

• Anonym (M)

Pinsamt för mig! Men killen jag är med tycker att det är väldigt upphetsande :) Så jag har lärt mig att inte skämmas så mycket för dem. När vi har sex brukar vi båda två se till att de händer, alltså aktivt försöker få till dem. Han gillar det.

Svar på tråden Fittpruttar