Vilket passar bäst?
Väntar en lillebror, vilket namnet är finast och passar bäst till storebrors namn Filip?
Väntar en lillebror, vilket namnet är finast och passar bäst till storebrors namn Filip?
Lukas. (2 stavelser) passar bäst med storebrors namn (2 stavelser) lycka till med bebis.
Lukas. (2 stavelser) passar bäst med storebrors namn (2 stavelser) lycka till med bebis.
Lukas passar absolut bäst, Alexander är lite för långt och klumpigt i förhållande till Filip tycker jag.
Lukas passar absolut bäst, Alexander är lite för långt och klumpigt i förhållande till Filip tycker jag.
Tycker man snubblar på Filip och Lukas så jag röstar på Alexander! Men båda är fina namn...
Jag tycker Filip och Oscar passar finare, men det var inte frågan. Svårt att svara för jag tycker Inte om något av namnen Lucas och Alexander (jättefina namn egentligen men förknippar Lucas med en jättejobbig person från uppväxten och Alexander tycker jag är lite långt)