Nipt hos vasamamman?
Någon som har gjort nipt hos Vasamamman? Var ni nöjda? Var någonstans kommer svaret?
Någon som har gjort nipt hos Vasamamman? Var ni nöjda? Var någonstans kommer svaret?
Ja jag har det. De ringer och meddelar svaret.
Ja jag har det. De ringer och meddelar svaret.
Jag gjorde NIPT där 2018, då tog det en vecka att få svar.
Jag gjorde NIPT hos dem också nu i februari 2022. Lämnade blodprov torsdag eftermiddag, på måndag em ringde de och meddelade svaret!
De sa att de alltid ringer numera eftersom postgången suger. Man kryssar i en blankett i samband med besöket, för att ange om man vill veta könet. De frågade också när de ringde om jag ville veta könet.
Jag tog reda på könet! Det har jag gjort med alla mina barn. :)
Jag tog reda på könet! Det har jag gjort med alla mina barn. :)
Jag har tagit reda på kön och det har stämt båda gångerna.
Är det någon ens som får fel undrar jag? Jag hade fundering att göra då jag var gravid men gjorde bara Kub. Jag frågade min bm som sa att sådant är väldigt säkert men aldrig 100% så jag blev lite osäker.
Är det någon ens som får fel undrar jag? Jag hade fundering att göra då jag var gravid men gjorde bara Kub. Jag frågade min bm som sa att sådant är väldigt säkert men aldrig 100% så jag blev lite osäker.
Gjorde nipt hos vasamamman förra veckan, fick svar efter 4 dagar (telefon). Väldigt nöjd! Jättegullig barnmorska och snabbt svar.