• Jez20

Foglossning i ljumskarna!

Hej, 

Som rubriken lyder så handlar detta om foglossningar specifikt i ljumskarna. För fy f%!n vad ont det gör. Kan inte ligga ned, kan inte sitta, gå runt går bra efter att man har tagit de första extremt smärtsamma stegen. Jag är inte den som klagar men vet inte hur jag skall stå ut med detta. 

Är i vecka 37+2 så ja jag vet att slutet är nära men att gå 3 veckor till med denna smärta är något jag just nu inte kan förstå hur det skall gå till. 

Är där någon som har några tips? Jag har ett foglossningsbälte och jag sover med kudde mellan knäna men det hjälper inte.

• Svar på tråden Foglossning i ljumskarna!
  • Ebo88

Jag går på akupunktur och har fått en tensapparat och det hjälper väl någorlunda men absolut inte så att jag blir smärtfri.

Tensapparaten har jag hemma så den tar ju bort värk runtom men själva foglossningen i ljumskar och bäcken består.

är bara i v.26+3 så jag ber att det inte blir värre för just nu är
    det åt helvete. väldigt svårt också när man har en aktiv 2 åring.

några vänner och bekanta får läkemedel utskrivet, dom tipsade om det men jag vill inte äta det, men jag vet inte hur du känner för det, om det skulle vara ett alternativ för dig. i så fall så kan du ju prata med din läkare/bm/sjukgymnast om det, för att få medicinska utlåtande. 

Svar på tråden Foglossning i ljumskarna!