Inte direkt trolltråd, men jag har skapat trådar som jag starkt anat att de kommer tas för trolltrådar. Därför har jag kanske uttryckt mig plumpt, direkt, provocerande (men ändå ärligt, jag hade faktiskt en ex som la mig i en resväska, och tyckte det var roligt att bära mig så....förnedrande till max men han såg ut som Chris hemsworth fast snyggare och jag var ung, kär, världens sämsta självkänsla, dvärg....men ändå ville han vara med mig så han fick väl bära mig i resväska då)
Den första och kanske andra skapade jag i hopp om att någon ville diskutera problemen med att vara kortväxt och tjej, bekräfta mig i det, men nej de togs bort. Den tredje och kanske fjärde på samma tema bara för att få det bekräftat att det är ett tabuämne av nån anledning och tråden tas bort.
Först trodde jag att det berodde på "längdtjejen" som skapade dussintals trådar med det temat korta tjejer är fula, att det var därför jag inte fick diskutera det och det förväxlades med henne....men det är många år sedan "längdtjejen" härjade men det är ändå tabu.