Separera eller fortsätta utan passion som aldrig funnits
Hur ska jag tänka?
Jag har varit tillsammans med min man i snart 20 år. Vi träffades när vi var tonåringar.
I början av vårt förhållande var det lite rörigt med massa svartsjuka från hans sida, men vi höll ihop ändå. Jag har nu börjat ?titta? efter andra. Flörtar. Tänker nästan varje dag på hur det skulle vara att vara själv.
Ni vet när man träffas och man känner sig blixtförälskad och så, det gjorde aldrig jag. Känner fortfarande inte att detta är min STORA kärlek.
Han är en jättefin kille, han älskar verkligen mig djupt, skulle aldrig såra mig. Är världens bästa pappa, han är rolig, snygg osv?..
Jag har aldrig känt den där passionen, kemin och blixtförälskelsen i detta förhållandet. Och det tänker jag på ofta att jag vill göra. Har bara haft detta förhållandet eftersom vi träffades så tidigt.
Är jag ute och cyklar? Vi har barn. 3 stycken. Tanken på att vi ska vara tillsammans och jag aldrig få uppleva riktigt passionerat förhållande stressar mig lite.
Ska jag nöja mig bara, när jag vill annat? Samtidigt är han en trygghet och jag älskar honom såklart.
Om jag tänker när jag är 80 år, känns det som att jag kommer ångra mig om jag stannar bara för att det är ?bekvämt? och bli besviken om jag aldrig tog steget och fick känna den där riktiga passionen och det jag skrev innan. Är jag ego? Vi har haft ett par kriser under alla år, vi bråkar och är ibland nära på att gå isär.
Ältar fram och tillbaka...... vet inte vad jag vill riktigt. hur ska man ta reda på det...? Snälla kom med tips.