• Anonym (!!)

älska någon annans tjej

Kan jag berätta för någon annans flickvän att jag älskar henne?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden älska någon annans tjej
  • Anonym (R)

Vad tycker du själv?

• Anonym (Greyest)

Prova att knacka på hos dem en kväll och ha skyltar med kärleksbudskap på som du växlar fram. Sen ordna en orkester till deras bröllop och bete dig asdrygt mot henne. Funkar kanske. Eller hitta en egen tjej.

• Anonym (Ängla)
    Anonym (Greyest) skrev 2022-02-11 23:03:06 följande:

Prova att knacka på hos dem en kväll och ha skyltar med kärleksbudskap på som du växlar fram. Sen ordna en orkester till deras bröllop och bete dig asdrygt mot henne. Funkar kanske. Eller hitta en egen tjej.

Du tänker på en film nu va? 
  • Anonym (Slutar inte bra)

Har gjort just detta (fast med andra kön på de inblandade) kan säga så mycket som så att det slutade inget bra. Dels kände inte han likadant, och dels blev min vän (hans flickvän) jättearg på mig och kallade mig h-ordet f-ordet s-ordet och en rad annat. Pojkvännen fick hålla fast henne för att hon inte skulle slå mig.

Vi var dessutom 16år allihop boende i småstad, så jag hade just begått socialt självmord. Inte för att det skulle vara mer förlåtande för vuxna för den delen.

Rekommenderas inte, utan såna känslor om vänners pojkvänner är bäst att hålla mellan sig själv och sin dildo.

• Anonym (Kär)
    Anonym (!!) skrev 2022-02-03 23:24:50 följande:
    älska någon annans tjej

Kan jag berätta för någon annans flickvän att jag älskar henne?

Jag älskar någon annans kille, han vet att jag tycker om honom de slutade med att vi är vänner. De funkar okey ändå jag kan hantera mina känslor bättre och bättre . Jag sa inte rätt ut jag är kär I dig, sagt- jag tycker väldigt mycket om dig,  -och visat på många andra sätt, genom att flörta. Han svarade inte på flörten så då kunde jag backa.
  • Anonym (!!)
    Anonym (R) skrev 2022-02-11 15:41:29 följande:

Vad tycker du själv?

Jag ser inte problemet.. Vänner tycker att jag ska hålla mig borta. Jag ville att hon skulle veta att jag älskar henne. Hon sa att hon ville vara med sin pojkvän. De har mycket problem, så jag tycker att hon förtjänar bättre! Han vet inte att vi är mycket tillsammans och hur goda vänner vi har blivit. Jag ville bli vän med henne så jag var redo om det tog skut.  
  • Anonym (!!)
    Anonym (Kär) skrev 2022-02-12 11:51:48 följande:

Jag älskar någon annans kille, han vet att jag tycker om honom de slutade med att vi är vänner. De funkar okey ändå jag kan hantera mina känslor bättre och bättre . Jag sa inte rätt ut jag är kär I dig, sagt- jag tycker väldigt mycket om dig,  -och visat på många andra sätt, genom att flörta. Han svarade inte på flörten så då kunde jag backa.
    Men tycker du inte att du ska gå efter henne så att hon verkligen vet hur du känner? 
  • Anonym (Kär)
    Anonym (!!) skrev 2022-02-13 21:20:56 följande:
    Men tycker du inte att du ska gå efter henne så att hon verkligen vet hur du känner? 
     Egentligen vill jag ju berätta att jag vill ha honom ! . Jag är ganska kåt på honom också och de kanske skulle kunna vara en kk med o se vart de leder om de blir seriöst eller inte. Men jag vågar inte :( Jag tycker han borde fattat att jag vill ha honom och att de är hans tur att visa något om han vill ha mig?!.  Jag tar på honom alla chanser jag får ex lägger min hand på hans axel eller nuddar vid hans ben med mina när vi sitter sidan om varandra, kramar honom tajt så han kan känna tuttarna mot sin kropp. Sagt åt honom att jag tycker om honom, sagt att jag tycker han är snygg och en bra kille. 
     Vi har kontakt nästan var dag han brukar skicka till mig på snapchat eller sms.  Jag skickar ofta hjärtan och pussmunnar, de gör inte han.
    Han valde att sitt bredvid när de ändå fanns andra platser. Han tackade ja när jag bjöd ut honom på fika. Han vänder sig till mig om han vill prata om olika saker som problem på jobbet har de varit mest nu, då sitter vi och pratar i timmar, ett av de tillfällena sa han- jag gillar dig.
    Jag har aldrig haft så nära kontakt med en killkompis. När killar har kontaktat mig privat innan från jobb eller skolan ville de bara ligga de va TYDLIGT, en frågade rätt ut men då ville inte jag så kontakten bröts . Vi var inte vänner mer bekanta /kollega.  De har hänt ett fåtal gånger bara. 

Men den här mannen vill jag ha ! Jag vet inte hur jag ska göra och hur jag vet om han vill utan att fråga rätt ut. Han har ju tjej. Hade jag varit hans tjej hade jag nog inte gillat den kontakten han har med mig. När hon fyllde år satt han o snapchatade med mig. Hans tjej har jag aldrig träffat. De är första killen jag är vän med.   Vad tror/ tycker du? Jag vågar inte göra/säga något mer än de jag redan gör. Flörtar 
Svar på tråden älska någon annans tjej