älska någon annans tjej
Kan jag berätta för någon annans flickvän att jag älskar henne?
Vad tycker du själv?
Prova att knacka på hos dem en kväll och ha skyltar med kärleksbudskap på som du växlar fram. Sen ordna en orkester till deras bröllop och bete dig asdrygt mot henne. Funkar kanske. Eller hitta en egen tjej.
Prova att knacka på hos dem en kväll och ha skyltar med kärleksbudskap på som du växlar fram. Sen ordna en orkester till deras bröllop och bete dig asdrygt mot henne. Funkar kanske. Eller hitta en egen tjej.
Har gjort just detta (fast med andra kön på de inblandade) kan säga så mycket som så att det slutade inget bra. Dels kände inte han likadant, och dels blev min vän (hans flickvän) jättearg på mig och kallade mig h-ordet f-ordet s-ordet och en rad annat. Pojkvännen fick hålla fast henne för att hon inte skulle slå mig.
Vi var dessutom 16år allihop boende i småstad, så jag hade just begått socialt självmord. Inte för att det skulle vara mer förlåtande för vuxna för den delen.
Rekommenderas inte, utan såna känslor om vänners pojkvänner är bäst att hålla mellan sig själv och sin dildo.
Vad tycker du själv?