• Anonym (Nusse Pärlemo)

Smileys med hjärtan

Vad innebär det att det finns smileys med hjärtan i ett sns från en tjej? Vi är båda gifta ( men inte med varandra  ????) .
    Hon säger ofta att jag är så snygg och vill gärna ta i mig , typ smeka över axlarna eller ryggen.
    Jag borde ju inse vad det handlar om. Jag är ju inte helidiot utan vara halv- ????.

men jag ändå inte tro det om henne . Jag högaktar henne och dessutom är det ganska stor åldersskillnad. Jag är äldre.

• Svar på tråden Smileys med hjärtan
  • Anonym (Kim)

Ja du?! Du får uppskatta uppvakningen men faktiskt markera att du inte är intresserad av inviterna och att du känner dig obekväm av hennes kommentarer och det fysiska. Du är ju vuxen nog. Du är bergis ändå rätt smickrad. Du kan ju ta reda på, fråga rakt ut vad hon vill. Tillfällig sexuell förbindelse? Hur vill du agera på det? Inte särskilt smart att vara otrogen. Att fantisera vid onani är ju så klart helt ok. 

• Anonym (Nope)

Du kan bortse från smiley med hjärtan. De kan betyda vad som helst och ingenting. Alla använder dem olika. Att hon tar på dig och säger att du är snygg har däremot betydelse.

• Anonym (111)
    Anonym (Nope) skrev 2022-01-24 07:33:20 följande:

Du kan bortse från smiley med hjärtan. De kan betyda vad som helst och ingenting. Alla använder dem olika. Att hon tar på dig och säger att du är snygg har däremot betydelse.

Precis. Vissa människor, speciellt tjejer, och är hon typ under 30, så är hon troligen uppvuxen med att strössla med hjärtan till kompisar, till mamma och pappa, till killar. 
    Men visst kan hon också göra det med flit, för att du verkligen ska fatta vad hon håller på med. 

Är du en man med hjärtat på rätt ställe (dvs hos din partner), så svarar du inte på det här över huvud taget. Ta det däremot IRL nästa gång hon rör vid dig - säg att du inte tycker det är ok, att hon kommer för nära din privata sfär (eller nåt).

Du bör nog också visa meddelandena för din partner så att allt är på bordet OM det här skulle fortgå och det blir trassligt. Då kan det vara skönt att du varit ärlig inför din partner.
  • Gameofthrones

Jag tror att hon är väldigt flörtig och kanske inte är i kär-stadiet längre med sin man? Hon kanske dras till äldre män?

Jag är gift Med äldre man 20 års äktenskap.

Det är rätt och få känna sig attraktiv. Absolut inte över till otrohet.
    Jag är i medelålders. Träffade min make när jag yngre.

Förmodligen för jag var ung, kåt och gillar äldre män. (skrattar hjärtligt) nä-skämt åtsido. Jag har världens bästa, snyggaste, bästa pappan till våra barn.

Jag tycker att du ska tänka efter vad du har och kommer du få bättre eller bara känslor av boost som du kanske inte har hemma?

Jag tycker att man ska ta hand om ditt äktenskap på riktigt.

Självklart har man sina perioder. Utan sex, kommunikation. Mkt jobb ja av tusen olika skäl. 

Jag och min man är så trygga i varandra. Vi har mkt beröring, blickar, sms, vi jobbar mkt,stress, barn etc Och det gör inget för jag vet att vi kommer älska/ ha sex. Och det hinner man med. Det är viktigt. 

Vi tar äktenskapet på allvar. Det borde fler göra. Tycker jag dock 

• Anonym (varför)
    Anonym (Nusse Pärlemo) skrev 2022-01-24 06:54:52 följande:
    Smileys med hjärtan

Vad innebär det att det finns smileys med hjärtan i ett sns från en tjej? Vi är båda gifta ( men inte med varandra  ????) .
    Hon säger ofta att jag är så snygg och vill gärna ta i mig , typ smeka över axlarna eller ryggen.
    Jag borde ju inse vad det handlar om. Jag är ju inte helidiot utan vara halv- ????.

men jag ändå inte tro det om henne . Jag högaktar henne och dessutom är det ganska stor åldersskillnad. Jag är äldre.

Varför vill du veta? Om du inte vill bedra din fru och familj och delta i att bedra hennes så spelar det väl ingen roll vad hon menar med sina smileys och sitt ryggsmekande?

Eller är du kanske lite sugen ändå och vill kolla läget med andra och kanske få det  bekräftat att det kanske är ok ändå? 
  • Anonym (Nusse Pärlemo)

Välidigt intresserad är  jag. Hade en sån realistisk underbar sexdröm om henne i natt. Hon red på mig med ryggen mot mig. Jag har ALDRIG drömt om penetration förut i mitt liv. Tidigare har jag alltid vaknat precis innan jag sätter in den.
    vår relation IRL är fortfarande oskyldig . vi har kramats en gång; det är allt.
    och nu har vi kommit på att träffas utan bryta mot det sjätte budet.Det skall alltid vara minst en annan närvarande.
    och till bilden hör att jag inte vet om mina kändlor är besvarade. Och det är lika bra; då frestas  jag inte att göra något dumt. 

men känslan av att vsra nyförälskad är härlig. Det var så många år sedan.

Svar på tråden Smileys med hjärtan