Vad ska man köpa när 12-åring fyller tonåring?
Vad räknas idag som en lite speciell födelsedagspresent vid ex 13-års dag, som då kanske räknas som lite annan fördelsedag. Blir tonåring. Detta gäller flicka
Vad räknas idag som en lite speciell födelsedagspresent vid ex 13-års dag, som då kanske räknas som lite annan fördelsedag. Blir tonåring. Detta gäller flicka
Presentkort på det hon tycker om. Pengar kontant eller på kontot om hon har tillgång till det.
Ha en shoppingdag. Och det får kosta vad det vill eller sätt en gräns ex 2.000kr.om det finns ekonomi, gör det inte annars. Håll i en budget då.
Intresse? Estetiskt lagd? Köp symaskin.? Med tyger? :)
Gillar hon laga mat sätt in henne på en dags kurs / bara för ha kul en dag. Makeup- Låt henne få köpa det hon vill??
Hade det inte varit för pandemin. Och rätt säsong. Hade jag tagit barnen till Gröna lund /Tivoli (där du bor)
Jag skulle sätta ihop en liten skönhetskorg åt henne. Fyll med nagellack, läppstift, deo, duschtvål, hårspännen, hårspray, hårborste, sminkborstar, manikyr-set, tamponger, trosskydd, 3-pack trosor, släng i lite godis och ett presentkort på Kicks.. Slå in allt i cellofan..
Jag skulle sätta ihop en liten skönhetskorg åt henne. Fyll med nagellack, läppstift, deo, duschtvål, hårspännen, hårspray, hårborste, sminkborstar, manikyr-set, tamponger, trosskydd, 3-pack trosor, släng i lite godis och ett presentkort på Kicks.. Slå in allt i cellofan..
Nya skidor.
Det beror väl vad hon tycker om? Min dotters 13årsdag tillbringade vi i Venedig (började då en tradition att göra en city trip på hennes födelsedag) och i present fick hon biljetter till andra delen av "Lord of the Rings: Live in Concert".