• Mina3

Spökstreck?

Vill någon hjälpa mig tyda detta test? Väldigt tidigt taget, typ äl+8/9. Ser ett andra supersvagt streck men kan inte avgöra om det bara är min hjärna som luras!

• Svar på tråden Spökstreck?
  • Anonym (Pos)

Jag tycker det ser positivt ut Glad

• Anonym (M)

Skulle säga att det är positivt Glad

• Mina3

Åh vad kul att fler kan se det! Har ingen erfarenhet av att testa tidigt så man vet ju inte vad man ska tro!????

• PelloBello
    Mina3 skrev 2022-01-20 12:45:22 följande:

Åh vad kul att fler kan se det! Har ingen erfarenhet av att testa tidigt så man vet ju inte vad man ska tro!????

Har du tagit något mer? :)
  • Mina3
    PelloBello skrev 2022-01-22 21:57:41 följande:

PelloBello skrev 2022-01-22 21:57:41 följande:
    Ja det var nog tyvärr spökstreck. Testade igår igen och det var helt blankt!
  • Theresia92

Jag tycker också mig se ett svagt streck, du får testa imorgon igen kanske :) 

jag tog ett testa tidigt imorse på BIM -3 (plussade med första barnet då) men kan heller inte avgöra om det är ett spökstreck :S sambon tycker sig också se sig ett streck men hjärnan kan ju lura honom också

• Mina3
    Theresia92 skrev 2022-01-23 08:32:19 följande:

Jag tycker också mig se ett svagt streck, du får testa imorgon igen kanske :) 

jag tog ett testa tidigt imorse på BIM -3 (plussade med första barnet då) men kan heller inte avgöra om det är ett spökstreck :S sambon tycker sig också se sig ett streck men hjärnan kan ju lura honom också

Jag tycker ditt ser jättepositivt ut! Grattis :)
Svar på tråden Spökstreck?