• Butembobaby

Positivt clearblue digitalt, negativt testlagret 2 dagar senare

Hej, jag har ett missfall i bagaget i v.9 samt en fullgången graviditet med min älskade dotter.

Jag plussade i tisdags med clear blue digital två dagar innan BIM och fick utslaget gravid 1-2 veckor. Jag var såklart jätteglad.

Eftersom jag hade teststickor från testlagret hemma så tog jag ett test i morse och det var negativt. Alltså två dygn efter mitt positiva digital. Jag testade då även ett vanligt clearblue och det blev svagt positivt. Testade igen med testlagret och det vart fortfarande negativt :(

Har gråtit hela eftermiddagen och känner att det är kört. Har fortfarande alla symptom, men två helt negativa test på BIM? Känns som att det blir MF igen nu..

Om det är någon som har solskenshistorier så skulle det uppskattas!

Har ett nytt digitalt test jag ska ta i morgon, men önskar hålla hoppet uppe tills dess.

• Svar på tråden Positivt clearblue digitalt, negativt testlagret 2 dagar senare
  • Butembobaby

Uppdaterar så de som söker bakåt och hittar min tråd får veta vad som hände. Jag blir alltid galen själv när jag googlar och hittar en 4 år gammal tråd där sista svaret är "vad hände TS?"

Senare på kvällen när jag skrev detta fick jag spottings, och dagen efter började jag blöda ordentligt. Som en mens med ganska mycket klumpar.

Jag har fortsatt testa mig för säkerhets skull och det är fortfarande negativt tyvärr. Jag är ganska säker på att detta var en kemisk graviditet /ultratidigt missfall.

Hoppas du som ser detta i framtiden får en bättre utgång <3

• Relt 95
    Butembobaby skrev 2022-01-15 22:51:26 följande:

Uppdaterar så de som söker bakåt och hittar min tråd får veta vad som hände. Jag blir alltid galen själv när jag googlar och hittar en 4 år gammal tråd där sista svaret är "vad hände TS?"

Senare på kvällen när jag skrev detta fick jag spottings, och dagen efter började jag blöda ordentligt. Som en mens med ganska mycket klumpar.

Jag har fortsatt testa mig för säkerhets skull och det är fortfarande negativt tyvärr. Jag är ganska säker på att detta var en kemisk graviditet /ultratidigt missfall.

Hoppas du som ser detta i framtiden får en bättre utgång <3

Tack för att du uppdaterade!! Beklagar ditt missfall, har också två i bagaget (och inga barn :( ). Sitter nu här med 3e tidiga graviditeten och är allmänt nojig. Kram på dig!
Svar på tråden Positivt clearblue digitalt, negativt testlagret 2 dagar senare