• Anonym (Olustig)

Erfarenheter av Elixir Maca L-arginin, Largiplex lr annat medel för ökad sexlust?

Har fått lite tips här inne om preparat för att återuppväcka min ganska stendöda sexlust. Bl.a. har jag fått tips om följande:

Elixir Maca L-arginin
    Largiplex
    Vyleesi

Nu undrar jag om det finns nån annan som testat nåt av detta - eller nåt annat! - och i så fall hur ni tycker det funkar. Alltid bra att höra flera åsikter och erfarenheter ju :)

• Svar på tråden Erfarenheter av Elixir Maca L-arginin, Largiplex lr annat medel för ökad sexlust?
  • Anonym (Undrande)

Har provat den överst nämna men inte upplevt nån väsentlig skillnad från innan jag började med dem. 

Beställde igårkväll en ny variant som jag hoppas ska ha en lite starkare effekt. Den heter "Hepatica" och rymmer 6000 mg Macarot enligt beskrivningen. Lite högre dos än mina tidigare kapslar.

Tänkte bara fråga om någon härinne testat Hepatica och kan bekräfta om den funkar eller ej?

• Anonym (Olustig)

Oj, kul att nån svarade, även om det blev först efter två och ett halvt år 😆 Jag tror ju tyvärr inte att det lär bli så många svar nu heller dock - men hoppas kan man ju alltid...

• Anonym (Undrande)
    Anonym (Olustig) skrev 2024-07-24 18:52:00 följande:

Oj, kul att nån svarade, även om det blev först efter två och ett halvt år 😆 Jag tror ju tyvärr inte att det lär bli så många svar nu heller dock - men hoppas kan man ju alltid...

Du fick ett svar av mig iallafall så det kanske räknas lite.

Elexir Pharma hade ingen speciell effekt på mig förutom lite i början kanske men det kan ha handlat om placebo.

Jag skriver igen om ett par veckor huruvida Hepatica fungerade för mig Glad
  • Anonym (Olustig)

Nu är det återigen omöjligt att citera 😡 Hursomhelst - självklart räknas ditt svar! 🙏 Trist att dwt inte just funkade med Elexir Pharma, men vi får hålla tummarna för att Hepatica blir en hit 😊 Ser fram emot rapport!

• Anonym (Undrande)
    Anonym (Olustig) skrev 2024-07-26 18:27:40 följande:

Nu är det återigen omöjligt att citera 😡 Hursomhelst - självklart räknas ditt svar! 🙏 Trist att dwt inte just funkade med Elexir Pharma, men vi får hålla tummarna för att Hepatica blir en hit 😊 Ser fram emot rapport!

Har använt Hepatica dagligen i lite över två veckor nu. 

Tycker att kapslarna ger bäst effekt om jag tar dem innan sovdags. Då är jag som mest avslappnad och trygg i mitt inre vilket är ett krav om jag ska kunna känna något sexuellt alls.

Märker att macaroten också påverkat mina drömmar på sistone då dessa har fått en mer laddad stämning så att säga. 

De gånger jag tagit Hepatica vid dagtid så tycker jag de fått mig på lite sämre humör. Att man blivit mer hetsig och lättretad än förr. En bieffekt som jag misstänker har kommit just av dessa kapslar. Varför vet jag inte. 
Svar på tråden Erfarenheter av Elixir Maca L-arginin, Largiplex lr annat medel för ökad sexlust?