• Äppelkakan90

Ägglossningstest ett negativt och ett positivt.

Hej.

Idag tog jag ett rfsu ägglossningstest och det visade negativt men tog även ett clearblue digital och på det fick jag glad gubbe.

Bägge testen tagna i samma urin.

Det är första gången jag använder rfsu äl-test. Har annars använt äl-test (stickor) från graviditetskollen.

När jag fått positivt på graviditetskollens äl-test så brukar jag ta ett clearblue för att se om det blir en glad gubbe.

Tog även ett rfsu igår och det såg lika ädant ut som idag och tog även ett clearblue digital igår som visade negativt, alltså bara en cirkel.

Lägger med en bild på dagens test.

(Har ploppat ur stickan på clearblue)

Någon som varit med om samma? Ska man tro på något av dom?

• Svar på tråden Ägglossningstest ett negativt och ett positivt.
  • Äppelkakan90

Nu är jag lite förvirrad.

I tisdags tog jag resten som är på min inläggsbild som visar glad gubbe och rfsu är negativt och senare på tisdags kvällen tog jag ett clearblue som visade negativt (rund cirkel).

Har haft lite molvärk i nedre delen av magen sen i tisdags.

Idag tog jag ett äl-test, vet inte varför. Men det visade en glad gubbe? Se bild.

Fattar ingenting.

• Jag är bara jag

Då är vi två förvirrade. En anledning kan vara att kroppen försökte ägglossa, men att det inte gick och sen försökte den igen och då gick det. Hänt mig med, men då gick det över 2 veckor mellan. Jadu, sexa på och se vad som händer.

Svar på tråden Ägglossningstest ett negativt och ett positivt.