• Anonym (Omröstning)

Man, vilken klädsel och frisyr föredrar du hos en kvinna?

Frågan är enbart till män.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Man, vilken klädsel och frisyr föredrar du hos en kvinna?
  • Anonym (Andreas)

Det där gick inte att svara på då det endast går att välja ett svar.

• Anonym (Omröstning)
    Anonym (Andreas) skrev 2022-01-03 20:00:46 följande:

Det där gick inte att svara på då det endast går att välja ett svar.

Oj, blev fel. Men du kan ju svara här i kommentarerna.
  • Anonym (Anonym)

Jag föredrar korta tjejer med kort hår (typ pixiefrisyr). Kläder är inte så viktigt. Jeans och t-shirt är dom flesta tjejer fina i.

• Anonym (Andreas)
    Anonym (Omröstning) skrev 2022-01-03 20:02:02 följande:

Oj, blev fel. Men du kan ju svara här i kommentarerna.

Jag föredrar tjejer som klär sig och fixar till sig efter tillfälle. Inga överdrivna modedockor utan bara att dom har koll på vart de ska och ser ut därefter.
  • Sam Ståhl

Hela utstrålningen tycker jag är viktigt att den är feminin, såväl frisyr som kroppsspråk och inte minst klädsel.

Det allra mest attraktiva i mina ögon är sensuell men samtidigt lite strikt och elegant stil. Det får aldrig bli vulgärt men gärna med en liten diskret antydan till sexighet. Klackar gör underverk.

• Anonym (Omröstning)
    Sam Ståhl skrev 2022-01-03 23:14:56 följande:

Hela utstrålningen tycker jag är viktigt att den är feminin, såväl frisyr som kroppsspråk och inte minst klädsel.

Det allra mest attraktiva i mina ögon är sensuell men samtidigt lite strikt och elegant stil. Det får aldrig bli vulgärt men gärna med en liten diskret antydan till sexighet. Klackar gör underverk.

Vilken klädstil gillar du?
  • Sam Ståhl
    Anonym (Omröstning) skrev 2022-01-07 23:42:19 följande:

Oj, det blir som att fråga efter en enda favorit godis i hela gott butiken...

Några exempel:

Vardagselegant där det märks att bäraren tänkt till och är medveten om sin outfit.

Klassisk officestil med vacker top i silkigt material, ev under kavaj, kort snäv kjol och nylonstrumpor kompletterat med pumps är aldrig fel.

Romantiska sommarklänningar.

Tuff skinnjacka i mc-stuk.

Figurnära byxor i strechig fuskskinn.

Tighta träningskläder i läckra material, den senaste trenden med scrunchtights är underbart.

Lycra cykelkläder på vältränad kropp.

Våtdräkt.

Men också en grov stil där sammanhanget kräver det, exempelvis en arbetsoverall men där bäraren markerar sin midja med ett åtdraget skärp i midjan.

Allt går att få sensuell tvist på bara bäraren vi väljer att lyfta fram sin feminina touch.

Och som sagt, klackar lyfter de flesta i övrigt vardagliga outfits.
  • Sam Ståhl
    Anonym (Omröstning) skrev 2022-01-07 23:42:19 följande:

Vackra underkläder som kan anas under kläderna som sitter över är sjukt sensuellt om det görs med finess.

En kant på stayupstrumpor som i vissa lägen när hon rör sig kan anas under klänning eller kjol, en vrist i vacker nylon som ibland blottas under långa vida byxor, en vacker pumps som kan anas under långa vida eleganta byxor, en top under kjol eller byxor som när du tittar riktigt riktigt noga när hon rör sig visar sig vara en body, kanske till och med en stringbody, en kjol som i vissa lägen råkar strama bara lite grann för mycket runt låret och avslöjar att det sitter ett strumpeband under...
  • Anonym (Kvinna)
    Sam Ståhl skrev 2022-01-08 13:32:41 följande:

Vackra underkläder som kan anas under kläderna som sitter över är sjukt sensuellt om det görs med finess.

En kant på stayupstrumpor som i vissa lägen när hon rör sig kan anas under klänning eller kjol, en vrist i vacker nylon som ibland blottas under långa vida byxor, en vacker pumps som kan anas under långa vida eleganta byxor, en top under kjol eller byxor som när du tittar riktigt riktigt noga när hon rör sig visar sig vara en body, kanske till och med en stringbody, en kjol som i vissa lägen råkar strama bara lite grann för mycket runt låret och avslöjar att det sitter ett strumpeband under...

Uppskattar dina beskrivningar av kläder! Det märks att du vet vad du talar om.
  • Anonym (Obekvämt :D)

Jag gillar kvinnor som klär sig snyggt och kvinnligt, som samtidigt är obekväma i den typen av kläder, men de "måste" ha det för att tillfället "kräver" det.

Tex. Snäv balklänning på någon som gillar jeans och tröja.

• Sam Ståhl

Tredje inlägget från mig nu...

Sexiga outfits.

Tjejer som inte vanligtvis inte har en särskilt genomtänkt eller medveten stil som vid speciella tillfällen anstränger sig för att göra sig "fin". Det behöver inte ens bli särskilt lyckat men att se att de försöker och har nåt extra = kan bli väldigt sexigt.

Ett exempel: en kollega som alltid har säckiga friluftskläder på jobbet. Så till middagen på konferensen har hon klätt upp sig. Det kan räcka med ett par tights eller leggings till klackar, nylonstrumpor och kjol, urringad blus eller nåt som hon aldrig annars bär men som du märker att hon ansträngt sig för att ta på för att göra sig lite uppklädd. Det kan vara så lite som en mörk nylonstrumpa som syns på vristen som kan kicka igång mig.

Under skoltiden hade jag skolkompissr med låg status som alltid bar "tråkiga" outfits. När de överraskade med att köpt ett plagg eller ett par stövlar eller nåt annat som de bar med stolthet - vansinnigt sexigt att märka av deras nyväckta självförtroende som kom genom plaggen.

• Anonym (Niles)

kort/snaggat och linne som spänner över tuttarna

• Anonym (Hmmm)

Styva vårtor
    Kjol/klänning so m spänner över hennes höfter
    Uppsatt hår
    Urringning
    Blick 
    Leende
    Mjuka runda höfter

• Anonym (Hmmm)

Tyvärr så är jag i den åldern att många kvinnor skaffar "karlfrisyr"  - typ klimakteriet alltså....
    Är såååå oattraktivt så det går inte ens att beskriva.... kan lätt leva med hängpattar och bilringar men kombinerar du det med karlfrippa och dessutom med någon sorts jävla stripiga "polisonger" så ... näää, aldrig

Svar på tråden Man, vilken klädsel och frisyr föredrar du hos en kvinna?