• Sanlin90

Testlagret, rfsu och cb

Hej någon som varit gravid och testat med dessa märken? Är testlagret mycket senare än de andra? Har fått svagt svagt på rfsu och ett mystiskt streck på cb ultratidigt men testlagret visar inget alls.

Är det rfsu och cb det är fel på eller testlagret som är mindre känsliga?

• Svar på tråden Testlagret, rfsu och cb
  • svansmamman
    Sanlin90 skrev 2021-12-28 10:36:24 följande:
    Testlagret, rfsu och cb
    Hej någon som varit gravid och testat med dessa märken? Är testlagret mycket senare än de andra? Har fått svagt svagt på rfsu och ett mystiskt streck på cb ultratidigt men testlagret visar inget alls.

Är det rfsu och cb det är fel på eller testlagret som är mindre känsliga?
    Jag har aldrig använt testlagrets men däremot RFSUs testa ofta och de flesta modeller från CB. Jag har aldrig fått spök-streck på RFSUs testa ofta men har här förstått att det är vanligt förekommande. CB early är som rysk roulette om man tror på minsta tillstymmelse till streck. För mig har de alltid funkat, har jag fått ett lika brett streck som kontrollstrecket och som varit jämnt i färgen har jag varit gravid. Blanka test eller test som gett smala, ojämna streck har jag inte varit gravid.

Om jag inte missminner mig ska testlagrets vanliga stickor och RFSUs testa ofta ha samma känslighet för HCG, däremot är CB early såklart känsligare. När testar du i förhållande till ÄL och BIM? :)
  • Sanlin90

Jag har oxå förstått att de har samma känslighet men testlagrets visar 0, nu tog jag även ett predictor early och rfsu tidigt och predictor gav ett svagt streck.

Jag vet varesig äl eller bim, är på cd 68 idag.. är oregelbunden efter pillerstopp och vaccin

• Kvinna1989

RFSU testa tidigt använde jag sist jag var gravid, vet inte om det var defekt eller vad som var felet, men det visade heeeelt blankt medans CB digital visade "gravid 1-2" . Och jag var alltså gravid och allt gick bra.

• 4BarnÅenCocaCola

Bifogar bilder på mina test från bim +2/3. Testlagret, Kronans och Clearblue. Det tog lång tid innan Testlagret gav ett riktigt starkt streck Glad

• Sanlin90
    4BarnÅenCocaCola skrev 2021-12-29 17:04:52 följande:

Bifogar bilder på mina test från bim +2/3. Testlagret, Kronans och Clearblue. Det tog lång tid innan Testlagret gav ett riktigt starkt streck 

//

Oj den va efter, jag fick streck på cb i förrgår, på predictor early igår och på rfsu vanliga såååå otroligt svagt men odag ingenting alls, allt har varit supersvagt men jag känner mig märklig
  • Rilakkuma
    Sanlin90 skrev 2021-12-29 18:46:19 följande:

Oj den va efter, jag fick streck på cb i förrgår, på predictor early igår och på rfsu vanliga såååå otroligt svagt men odag ingenting alls, allt har varit supersvagt men jag känner mig märklig

Kanske en dum fråga, men har du tagit med morgonurin varje gång? Låter ju märkligt att du skulle få spökstreck på så många, dessutom olika sorter. Jag tror att det kan vara något på G.
  • Sanlin90
    Rilakkuma skrev 2021-12-29 22:30:39 följande:

Kanske en dum fråga, men har du tagit med morgonurin varje gång? Låter ju märkligt att du skulle få spökstreck på så många, dessutom olika sorter. Jag tror att det kan vara något på G.

Det har varit lite olika men inte gett utslag på morgonurin men jag är uppe många gånger på natten och kissar med, det som visat är när jag hållt mig länge dagtid även med dottern fick jag starkare test på em
  • Rilakkuma
    Sanlin90 skrev 2021-12-29 23:17:57 följande:

Det har varit lite olika men inte gett utslag på morgonurin men jag är uppe många gånger på natten och kissar med, det som visat är när jag hållt mig länge dagtid även med dottern fick jag starkare test på em

Aha okej, då förstår jag! Isåfall hade jag inte gett upp hoppet än, fortsätt testa :)
Svar på tråden Testlagret, rfsu och cb