• LinaFiaK

Positivt test?!

Hej!

Graviditetstest från natural cycles. Teststräcket är lite svagare. Är det positivt?! Vågar inte tro att det är det, skulle bli överlycklig dock!

Mvh
  • Svar på tråden Positivt test?!
  • Anonym (Hanna)

Men du har ju bruksanvisning framför dig? Två streck betyder gravid oavsett styrkan på teststrecket. Grattis!

• LinaFiaK

Men blev ändå så osäker eftersom det är lite svagare. Men måste väl vara så!! Tack <3

• LinaFiaK

O kan tillägga att jag blev så överväldigad så jag missade den bilden på instruktionen med det svaga sträcket? såg det nu?

Gott nytt år!!!

• Anonym (Hejhej)

Hej! Imorse tog jag ett tidigt test från testlagret. Jag tycker det ser ut som ett svagt positivt men vad tycker ni? Brukar alltid får blank yta när det är negativt och har aldrig upplevt att testlagret ger falskt positivt.

• svansmamman
    Anonym (Hejhej) skrev 2021-12-28 14:44:16 följande:

Hej! Imorse tog jag ett tidigt test från testlagret. Jag tycker det ser ut som ett svagt positivt men vad tycker ni? Brukar alltid får blank yta när det är negativt och har aldrig upplevt att testlagret ger falskt positivt.

Jag ser absolut ett streck men har ingen erfarenhet av testlagrets test sedan tidigare. På bilden upplevs strecket (i mina ögon) något gråaktigt, men det kanske bara är en synvilla. Glad
  • Anonym (Hejhej)

Hej igen! Tog ett clearblue digitalt imorse och det va positivt. Så efter nästan ett år av att försöka så är jag äntligen gravid!!

Svar på tråden Positivt test?!