Hans dotter är hemsk
Killens dotter på 8 år är rent ut sagt vidrig i mina ögon och hur mkt jag än försöker så går det inte.
Mamman har så konstiga rutiner under sina veckor att vi står handfallna när hon kommer till oss.
Under mammans veckor så får hon vara vaken till 22, får leka med mobilen hela dagarna, äter ingen frukost för den sover dom bort. Mamman fixar frukost och sedan får dottern leka tills mamman orkar gå upp efter att ha sovit vidare på soffan.
Godis äta det varje dag.
Dom bor trångt så dotter sover på en säng i allrummet och eftersom att mamman hänger i soffan dagligen så sover/leker dotter med sin mamma i närheten hela tiden.
Mamman har inget jobb!
Hos oss är allt annorlunda. Man går upp vid 6 och ska sova kl 19.30 för vi ska hinna lämna o sedan jobba.
Hos oss kan hon inte kissa utan att någon håller henne i handen, hon kan inte sova själv så numera nattas hon i vår säng, vi BT ner henne på en madrass på golvet men hon vaknar endå? de ggr vi lagt henne i sin säng så vaknar hon och piper/tjafsar mitt i natten och vägrar sova ensam.
Hon kan inte vara i sitt fina rum själv för hon är rädd för att vara själv.
Jag håller på att bli galen fr ungen får utbrott dagligen och styr oss totalt. Hon skriker på oss att vi är dumma. Och att hon vill bo med sin mamma för där är mamma jämt med henne och hämtar henne direkt efter lunch så hon slipper fritids.
Vi gör allt för att hon ska få en bra ???? j normal uppfostran medan mamma gör allt emot.
Kompisar får hon bara leka med hos oss för mamman har inte plats.
Soc är inblandade och nu funderar jag på om jag kan få ringa dom för att få hjälp med min roll i det här? Kan man det utan att de runt om får reda på det?
Min kille o mamman bara bråkar och provocerar varann hela tiden så jag står emellan med deras barn som mår skit och är så långt ifrån uppfostrad.
Mamman tycker att jag lägger mig i deras uppfostran och inte ska lägga mig i?
Dottern skriker att hon hatar sin pappa så fort hon inte får allt hon pekar på!
En 8 åring som svarar att hon inte orkar när vi erbjuder att göra roliga saker?