Kan man få letrozol?
Hej, jag fick barn oktober 2020, började med minipiller i december som jag slutade med i april och sedan dess har jag haft en blödning som triggades igång med provera sen dröjde det 91 dagar till mens den 2e oktober, nu är jag på cd 60nått mao.
Jag har inte pco eller pcos men något oregelbunden redan innan barn.
Natural cycles ändrar äl dag beroende på om jag utesluter någon temperatur första säkra äl dag den hade va för 30 dagar sedan och jag är inte gravid.
Den 13 januari ska jag till en gynekolog, kan man få letrozol utskrivet om man har så lång oregelbunden cykel när önskan är att bli gravid eller är det bara provera för att få igång mensen som gäller?
Vi ville ha barn tätt men det drar ju iväg så jag bokade hos en öeivat nu då regionens kvinnoklinik vägrar ta emot mig med orden "man kan bli gravid ändå" ah men lätt att pricka rätt med 90 dagars cykel det är ju betydligt mindrd chans om man säger så, sen kunde jag få hjälp efter 6 mån sen ändra dom till att jag får vända mig till barnlöshetscentrum men grejen är att dom inte hjälper mig ändå pga min vikt samt att jag kan bli gravid men min mens gör alltid såhär när jag slutar med minipiller, det tog 2 år innan jag ficl första mens senast jag sluta med dom men då va inte barn en fråga ocj därmed inget problem att vara itan mens...