• Anonym (St)

Förvirrad

Vet inte vad jag ska göra!

En kollega som jag har känslor för som dessutom är en god vän?vi har börjat skriva väldigt intima saker till varandra och han är i en relation, särbo med ett litet barn. Som jag fattar det så är han inte ofta med sin ?familj? så vet inte riktigt hur dom har det. Han pratar aldrig om henne eller barnet..har antytt att man inte ska ha förhållande!?

Nu till frågan: borde jag berätta vad jag känner? Har ingen aning om jag bara är nått tidsfördriv för honom. Men han skriver varje dag och frågar hur dagen varit och undrar vad jag gör?. Får kommentarer om att jag luktar gott mm. Ska jag berätta för honom att jag har känslor? Och förklara att jag inte kan ha kontakt på det här viset och förklara att jag inte kan gå vidare så länge vi har denna kontakt?

Vet att det inte är rättvist mot hans tjej att hålla på så här men jag kan inte sluta!

• Svar på tråden Förvirrad
  • Anonym (H)

Du ska vara jäkligt misstänksam. Män som är otrogna och som inte tar hand om sina barn är verkligen inget att satsa på. En egoist och lögnare - det är verkligen ingen att tråna efter.

• Anonym (Matilda)

Han struntar i sitt barn och fru och kan nog tänka sig att vara otrogen. . Vad är det att tråna efter? Vad är det som är så underbart med en skithög? Varför vill du medverka i sånt?

• Anonym (K)

Backa! Du vill inte vara kilen som sliter sönder en familj, oavsett vilket svin han är. Fattar inte ens varför kvinnor skulle vilja ha en sån kille öht! Svin är exakt vad han är!

• annabellelee

Vill du bara ha lite fumligt snabbsex på personaltoaletten - berätta om dina känslor. Han verkar öppen för förslag.

Vill du ha något mer - backa. Han har redan sagt att han inte gillar förhållanden, och han verkar ok med att svika sin sambo. Han kommer behandla dig som smuts på skorna.

• Anonym (Jojo)

Jag hade inte berättat om mina känslor. Det verkar vara en man som leker och vet han om dina känslor finns risken att han kommer utnyttja dem?

Lek med om du vill eller gå vidare om du är ute efter att hitta någon att dela livet med. Men dina känslor ska du nog hålla för dig själv.

• Anonym (Huh)
    Anonym (H) skrev 2021-12-19 08:50:09 följande:

Du ska vara jäkligt misstänksam. Män som är otrogna och som inte tar hand om sina barn är verkligen inget att satsa på. En egoist och lögnare - det är verkligen ingen att tråna efter.

Kan inget mer än att hålla med, men det är väl konstigt nog det som kvinnor dras till haha

• Anonym (jaha)

Ok, så du vet att det är fel men du "kan inte sluta".

Så vad hjälper det då att vi ger dig råd, du kommer ju ändå fortsätta för... du kan ju inte sluta?

Eller vill du bara få medhåll från andra och höra just dina känslor är så unika, så enastående att det gör det helt ok?

• wolf666

Men herregud det vet vi väl alla att det är det förbjudna och smutsiga som är "spännande". Det vanliga tråkiga som alla andra har är ju inget att ha....

Klart du ska ha lite kul nu!

• Anonym (A)
    Anonym (K) skrev 2021-12-19 09:38:38 följande:
    Backa! Du vill inte vara kilen som sliter sönder en familj, oavsett vilket svin han är. Fattar inte ens varför kvinnor skulle vilja ha en sån kille öht! Svin är exakt vad han är!
    Håller med
Svar på tråden Förvirrad