Jag skiter i tredje vaccinsprutan
Jag tänker fullständigt skita i att ta tredje vaccinsprutan jävla hyster
Jag tänker fullständigt skita i att ta tredje vaccinsprutan jävla hyster
Du gör precis som du vill, varför ville du informera hela FL?
Jag har varit redo för att behöva boosta skyddet hela tiden så självklart fortsätter jag.
Inte boosta hela tiden såklart utan hela tiden varit redo.
4e och 5e sen då ?
Vem tjänar på dessa?
4e och 5e sen då ?
Vem tjänar på dessa?
Vad jag inte förstår är varför vi ska behöva ta en tredje dos och sedan kommer det bli en fjärde och femte?
Vad jag inte förstår är varför vi ska behöva ta en tredje dos och sedan kommer det bli en fjärde och femte?
Jaha TS?
Och?
Vad vill du att någon ska säga om det?
Jaha?
Hur många trådar tänker du starta TS, i samma tema?
Och vem bryr sig om din tredje vaccin? Seriöst!
Läkemedel är skit. Jag tog en ipren i augusti och nu har jag ont i huvudet, så den hade uppenbarligen ingen effekt. Det är regeringens fel?
Skämt åsido så har det börjat komma en hel del neutralisationsstudier på omikron. Tredje dosen har en ganska stor effekt jämfört med två doser och borde ge ett gott skydd mot svår sjukdom.
I figuren nedan jämförs två doser av mrna1275 (moderna) och BNT-162B (pfizer) mot tre doser. (Sista bilden är 1 dos janssen vs 1 dos janssen + 1 dos moderna)
Det gör jag med, skiter i tredje vaccinsprutan.
Läkemedel är skit. Jag tog en ipren i augusti och nu har jag ont i huvudet, så den hade uppenbarligen ingen effekt. Det är regeringens fel?
Skämt åsido så har det börjat komma en hel del neutralisationsstudier på omikron. Tredje dosen har en ganska stor effekt jämfört med två doser och borde ge ett gott skydd mot svår sjukdom.
I figuren nedan jämförs två doser av mrna1275 (moderna) och BNT-162B (pfizer) mot tre doser. (Sista bilden är 1 dos janssen vs 1 dos janssen + 1 dos moderna)