Hur går man vidare efter destruktivt förhållande?
Har precis gjort slut med en kille jag träffat ett år, om han inte är narcisst så har han i alla fall många drag därifrån.
Vårat förhållande startade väldigt snabbt, han sa snabbt att han kände mycket för mig, att han aldrig känt så förut, hans ex hade varit problem, han ville snabbt flytta in här medan jag fick bromsa han för här började mina varningsflaggor komma upp. Men vi fortsatte träffas, han började även prata om barn medan jag som har barn sedan tidigare tvekade och han då blev iskall och visste inte vad han kände för mig. Mycket fram och tillbaka som skapade osäkerhet hos mig. Vi slutade träffas ett par gånger för jag kände att jag inte ville ha så mycket problem i mitt förhållande men på något sätt lyckades han få mig tillbaka.
Nu är det slut efter han gjorde något jag inte kan förlåta och jag insett att vi kommer aldrig komma vidare i förhållande men det gör så förbannat ont. Det enda jag gör är och gråter och gråter. Jag har blockat han så vi inte ska kunna ha kontakt men ändå vill en del av mig bara höra av mig till honom eller att han ska höra av sig till mig.
Jag har inget direkt stöd från någon heller, har inga nära vänner och min familj fortsätter ha kontakt med honom fast jag bett dom inte ha det då dom egentligen inte har någon nära relation och endast träffats ett par gånger.
Hur går man vidare, just nu känns allt så himla jobbigt!