Anonym (Ts) skrev 2021-11-30 21:28:48 följande:
Usch vad jobbigt det låter, men vilken tur att du får beviljat snitt så slipper du riskera ännu en operation.
Men minns du ungefär hur lång tid under dessa 3 år det tog från att det gjorde riktigt ont under sex till att det kunde göra lite ont ibland?
Ja det är skönt att jag slipper föda vaginalt , hade inte orkat med fler operationer. De sa på återbesöket ca 1 år efter Op att de skulle kunna operera igen och ta bort ärrvävnad men det kunde bli värre också så de ville helst inte , sa att jag ville avvakta då och sen blev det ju lite bättre iallafall.
Jag var singel när jag gjorde op så har dejtat några olika efter.. så ursäkta om det här är too much information men hur ont det gjorde har ju berott lite på storlek, hur länge killen håller på och hur våt jag har blivit.. Sista gången jag minns att det verkligen gjorde ont var lite mer än ett år efter op tror jag , då hade killen jag träffade då (som hade ganska stor)hållit på länge en gång och jag var nog inte tillräckligt blöt och vi hade inget glidmedel.. då hade jag ont i flera dagar efteråt och tillochmed lite svårt att kissa pga att jag var svullen där nere..
Han jag är tillsammans med nu har också ganska stor faktiskt (absolut inte extremt men en bit över medel) men jag brukar oftast bli tillräckligt våt och det brukar mest göra ont när han stoppar in den precis (fast inte alltid) och sen inte mer.. och bara lite ömt efter ibland men inte så farligt.
Så det har ju absolut blivit bättre. Och det är nog bra att använda glidmedel i början tror jag så man får mindre ont.
Lycka till om du väljer att göra operationen!