• Anonymousmother

Bim i december, nidationsblödning??? HJÄLP MIG!

Får fullständigt panik, ja.. jag kanske är lite väl orolig av nig men jag hade (Enligt flo appen) ä lossning kring 20-22) o beräknad mens 5:e.. har hela dagen haft molande värk i livmoder och stickande känsla i sidorna, har även känt trötthetskänsla bak i ryggen. Jag var på toa för några timmar sedan o det kommer rosa färg på pappret och nu ingenting mer. Jag känner mig totalt förvirrad, har inte varit gravid på många år då mina barn är stora, vågar knappt googla utan jag behöver några stöttande ord jag är så rädd att mensen är tidig bara. Försökte skriva i TTE olika trådar för några dagar sedan utan några som helst svar :( lägger in bild för o visa, hjälp snälla

• Svar på tråden Bim i december, nidationsblödning??? HJÄLP MIG!
  • svansmamman

Ja alltså det är ju såklart omöjligt för oss att svara på vad det är. Det kan vara en normal blödning vid graviditet eller en blödning som inte har något med graviditet att göra. Det bästa är såklart om du bara håller ut och väntar några dagar innan du testar med gravtest.

Jag förstår att det känns jobbigt med tanken på att det skulle vara mens men å andra sidan är du lika icke gravid, eller gravid, oavsett vad - det förändras ju inte bara för att du får reda på det.

Jag håller tummarna för dig!

• Anonym (Signe)

Omöjligt att veta. Antingen är det nidblödning, ägget som fäster i livmodern, eller så är det spottings och mensen som är påväg. Jag har också fått blodblandade flytningar eller bruna flytningar några dagar innan mensen drar igång på riktigt. Det är väldigt vanligt. Jag har aldrig haft det tidigare men så en månad för ett tag sedan bara blev det så och nu kan jag ha så vissa cykler.

• Anonymousmother

Tack för att ni svarat, det känns skönt! Jag har fortfarande molvärk, hade ingen blödning eller flyttning igår , men lite grann idag på morgonen igen när ja vaknade. Sticker till lite i livmodern ibland och molar.. beräknade fel mena ankomst Menade beräknad mens 7:e.

Jag får helt enkelt vänta, man kan inte göra någonting åt saken ändå, men man känner väl att man skriver i dessa forum för o få lite stöttande och hejande ord.

Tack :)

• Lenaia

Hur gick det för dig var du gravid?

Jag har liknande här. Fick temp dip & liten blödning ( likt din) på samma dag. Så jag tänker direkt nidblödning för att ägget fäste. Derra var i lördags.. Imorgon onsdag ska jag ta ett tidigt test tänkte jag. Beräknad mens är på torsdag ???? hoppas på en härlig julklapp att vårt syskonförsök lyckas

Svar på tråden Bim i december, nidationsblödning??? HJÄLP MIG!