Ja, jag vill få en orgasm varje dag tillsammans med min partner.
Låt oss se om det är någon större skillnad mellan könen.
Låt oss se om det är någon större skillnad mellan könen.
I och med att det inte finns något nej-alternativ, så hoppas jag att du förstår att du mäter skillnaden mellan könen som röstar i frågan. Inte om det är relativt fler eller färre kvinnor eller mån som vill få en orgasm varje dag tillsammans med sin partner.
Hur ska du se skilnaden utan nej-alternativ?
Alla gånger jag legat med män har de fått orgasm utom en gång. Han gick på SSRi. Största skillnaden mellan mig och killarna var att jag gjorde så de kom om de inte kom under samlag. T ex avsugning/runk.
Ofta erbjöd jag mig. Är något i min mentaliter att jag måste ge något...fick aldrig tillbaka utom av en som gillade att tillfredsställa.
Tyvärr tycker de flesta killar att sexet är över när de kommit
Alla gånger jag legat med män har de fått orgasm utom en gång. Han gick på SSRi. Största skillnaden mellan mig och killarna var att jag gjorde så de kom om de inte kom under samlag. T ex avsugning/runk.
Ofta erbjöd jag mig. Är något i min mentaliter att jag måste ge något...fick aldrig tillbaka utom av en som gillade att tillfredsställa.
Tyvärr tycker de flesta killar att sexet är över när de kommit
De vill ja
Jag "ligger" inte. Med onani kan man komma hur många gånger man vill på en dag, om det behovet finns.
Vad får du ut av din undersökning om man bara kan svara Ja?
Glömde du tänka färdigt innan du är publicerade inlägget?