Har du kostat på dig en orgasm idag?
En orgasm om dagen är bra för magen! Har du kommit idag?
En orgasm om dagen är bra för magen! Har du kommit idag?
Nej, tyvärr inte än
Behöver hjälp av en vän
Japp. 2 ggr imorse
Nej inte ännu.
Men ikväll då blir det fram med leksaker.
Då åker prostatavibratorn, butplugg vibratorn och fleshlighten fram.
Oj vad det ska bli skönt och då ska jag komma rejält ????????
Uppe o 5 idag
Inte än, men skall dra fram satysfyern, ge mig en orgasm och sedan gråta en stund ikväll.
Har killkompisar som skämtat om "gråtrunka" skall testa den kvinnliga motsvarigheten ikväll. Störda killkompisar med störd humor är en underskattad källa till livsinspiration och ideer.
Inte än, men skall dra fram satysfyern, ge mig en orgasm och sedan gråta en stund ikväll.
Har killkompisar som skämtat om "gråtrunka" skall testa den kvinnliga motsvarigheten ikväll. Störda killkompisar med störd humor är en underskattad källa till livsinspiration och ideer.
Jag har själv inte fått orgasm men har fått möjligheten att assistera då en bekant behövde tömmas.
Fast då ska man ju tvärsluta precis är man är på väg att komma så man blir riktigt besviken som pricken över i't ;p
Jag har kommit en gång idag, men tänkte komma en gång till snart innan det är läggdags! .
Har haft mycket tid och möjlighet att onanera idag så det blev det många korta stunder med det.
Dock har jag valt att sluta precis innan orgasm alla gånger. Så nu är jag riktigt taggad och sugen på att få spruta.
Men nu ska jag sova. Ser fram emot morgondagen...
Yes, årets första utomhusknull idag när solen värmde i eftermiddags. VI tog bilen ut till lite skogiga trakter och Lover tog mig bakifrån mot ett träd. Det räckte för honom, han kom rätt fort, sedan fixade jag orgasmen i bilen på hemvägen.
Nu hoppas vi på ett långt varmt sommarhalvår!
Ska fixa en snart.