• saraann

flicka eller pojke

Jag var på ultraljud idag och de kunde tydligt se kön på bebis men sa att det ej kan berätta förräb vecka 19 ???? Jag är så nyfiken och vill gärna veta är det någon här som.kan hjälpa vad ni tror? ???????? Kommer vara glad oavsett då jag aödrig trodde kag kan bli gravid överhuvudtaget ????????????????????

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2021-11-11 19:20
    Massa stavfel där
    dubbelkollade ej :S

• Svar på tråden flicka eller pojke
  • Anonym (Gissar)

Jag skulle säga att det är en flicka, baserat på Nuben. Men gissar såklart bara! Vad konstigt att de sa att de kunde se men inte berätta? Själv fick vi reda på könet vid RUL först, men det var för att det inte gick att se nub på våran KUB? Grattis till graviditeten oavsett!!

• saraann
    Anonym (Gissar) skrev 2021-11-11 19:21:10 följande:

Jag skulle säga att det är en flicka, baserat på Nuben. Men gissar såklart bara! Vad konstigt att de sa att de kunde se men inte berätta? Själv fick vi reda på könet vid RUL först, men det var för att det inte gick att se nub på våran KUB? Grattis till graviditeten oavsett!!

Tyckte det var konstigt också i och med att jag känner flera som fick veta tidigare än vecka 19 och det känns så långt bort :((

Tack så mycket! <3 ^^
  • saraann
    Anonym (B) skrev 2021-11-11 19:28:45 följande:

Pojke

mm spännande ^^ va fick dig och tro det? Är själv så dålig på o läsa det :((
  • Anonym (Gissar)

Haha spännande med en gissning av varje, hehe! Vad tror du själv? Någon känsla?

• saraann
    Anonym (Gissar) skrev 2021-11-11 19:53:23 följande:

Haha spännande med en gissning av varje, hehe! Vad tror du själv? Någon känsla?

jag kunde inte läsa av hihi men så fort jag såg hen så fick jag en stark känsla att det är en flicka! Vet inte var den kom ifrån haha trots att jag ville gärna ha en pojke men nu känns att jag kommer vara super glad oavsett ^^ men så klar så är men såååå nyfiken
  • Anonym (Nub theory queens)

En grupp på fb jag rekommenderar för detta är nub theory queens :) de är jätteduktiga.vill man lägga ut anonymt går det fint. Då kontaktar man admin så hjälper de till. Det enda de behöver är en bild där nuben syns och att man uppger vilken vecka och dag ultraljudet är gjort :)

Kan själv inget om det så vågar inte gissa men de bekräftade min magkänsla av vem jag bär på :)

Svar på tråden flicka eller pojke