Göra slut efter 5årig relation med bonusbarn
Har haft en relation på nu över 5år där det även finns ett bonusbarn som var 2år i starten. Delad vårdnad och varannan vecka och inga större problem med den andra hälften av vårdnaden.
Nu till problemet... Jag känner att det funkar fan inte, allt är ett problem oavsett om man ska åka och handla eller måste jobba över eller har en läkartid eller frisörtid, från min sida då såklart. Från andra parten ska man såklart alltid vara medgörlig och ställa upp ???? sak samma
Problemet i det hela är bonusbarnet, som jag och även min nära familj verkligen älskar och ger ALLT för ...gör jag slut har jag ju NOLL rätt att ha nånting med barnet att göra då jag "bara" är bonus föräldrer. 5år med denna människa som jag kanske blir förbjuden till att träffa för att jag inte vill vara ihop med dennes föräldrer längre. Jag har redan nu stannat ca 2år bara pga barnet då jag inte vill lämna där och tänker även hur min familj skulle bli förkrossade av att inte träffa barnet. Vad gör man? Bita ihop och må dåligt eller leva i skammen och saknaden från min familj jag får om jag lämnar dem båda?