Clearblue early
Är på bim -4. Hur skulle ni tyda detta?
jag vet ju att det varit en hel del diskussioner just om dessa test?
Ser negativt ut vid första anblick. Fått X antal såna, ingen bebis för det. Men de testen är ju verkligen definitionen av hopplösa. Hur lång tid efter läste du av?
Jag kollade nog först efter typ 5-10 minuter. Inte testat såhär tidigt med de andra barnen så har ingen koll mer än att folk pratat dåligt om CB early?
Hej! Undrar samma som TS.
BIM-3. Är detta positivt om än väldigt svagt?
menar du att du har samma typ av streck på ditt cb som TS har?
Isåfall är testet negativt/ogiltigt. Hela strecket ska vara ifyllt och jämntjockt för att vara giltigt.
Glömde visst bilden:
menar du att du har samma typ av streck på ditt cb som TS har?
Isåfall är testet negativt/ogiltigt. Hela strecket ska vara ifyllt och jämntjockt för att vara giltigt.
Det är verkligen 50/50 med CBs tester (förrutom de digitala) - i synnerhet early... Vi har gjort en IVF-behandling - och jag testade dumt nog med CB early. Började blöda typ en timme efter ett sånt där streck. Så dumt att jag ens köpte det testet, men det råkade vara den som fanns på butiken.
Med det sagt har jag också fått sådana streck och varit gravid. Men det är ju inget man kan lita på förrän man bekräftat det digitalt eller med andra märken...
Det är verkligen 50/50 med CBs tester (förrutom de digitala) - i synnerhet early... Vi har gjort en IVF-behandling - och jag testade dumt nog med CB early. Började blöda typ en timme efter ett sånt där streck. Så dumt att jag ens köpte det testet, men det råkade vara den som fanns på butiken.
Med det sagt har jag också fått sådana streck och varit gravid. Men det är ju inget man kan lita på förrän man bekräftat det digitalt eller med andra märken...
Predictor early, är det ett streck?
Predictor early, är det ett streck?
Det där är positivt!