• MissDB

Clearblue early

Är på bim -4. Hur skulle ni tyda detta?

jag vet ju att det varit en hel del diskussioner just om dessa test?

• Svar på tråden Clearblue early
  • MissDB

Slänger in en till bild. Är detta bara ett spökstreck? Det är ju färgat blått högst upp men inte längst hela strecket?
  • Overthetop

Ser negativt ut vid första anblick. Fått X antal såna, ingen bebis för det. Men de testen är ju verkligen definitionen av hopplösa. Hur lång tid efter läste du av?

• MissDB

Jag kollade nog först efter typ 5-10 minuter. Inte testat såhär tidigt med de andra barnen så har ingen koll mer än att folk pratat dåligt om CB early?

• MissDB

Även några såna men där ser det väl vara ut som en skugga?
  • Värphönan
    Bananie88 skrev 2021-12-17 15:48:08 följande:

Hej! Undrar samma som TS.

BIM-3. Är detta positivt om än väldigt svagt?

menar du att du har samma typ av streck på ditt cb som TS har?

Isåfall är testet negativt/ogiltigt. Hela strecket ska vara ifyllt och jämntjockt för att vara giltigt.

• Värphönan
    MissDB skrev 2021-11-10 14:47:11 följande:
    Clearblue early

Är på bim -4. Hur skulle ni tyda detta?

jag vet ju att det varit en hel del diskussioner just om dessa test?

Skulle tolka detta som ett ogiltigt test. Väldigt vanligt med CB att det blir såhär tyvärr, rekommenderar att testa med annat märke men ser att du gjort det också. Kan ifrån min skärm inte se något streck alls på dom.
  • Bananie88

Hej! Undrar samma som TS.

BIM-3. Är detta positivt om än väldigt svagt?

Glömde visst bilden:

• Bananie88
    Värphönan skrev 2021-12-17 15:57:17 följande:

menar du att du har samma typ av streck på ditt cb som TS har?

Isåfall är testet negativt/ogiltigt. Hela strecket ska vara ifyllt och jämntjockt för att vara giltigt.

• fjanten

Det är verkligen 50/50 med CBs tester (förrutom de digitala) - i synnerhet early... Vi har gjort en IVF-behandling - och jag testade dumt nog med CB early. Började blöda typ en timme efter ett sånt där streck. Så dumt att jag ens köpte det testet, men det råkade vara den som fanns på butiken.

Med det sagt har jag också fått sådana streck och varit gravid. Men det är ju inget man kan lita på förrän man bekräftat det digitalt eller med andra märken...

• Bananie88
    fjanten skrev 2021-12-17 19:40:18 följande:

Det är verkligen 50/50 med CBs tester (förrutom de digitala) - i synnerhet early... Vi har gjort en IVF-behandling - och jag testade dumt nog med CB early. Började blöda typ en timme efter ett sånt där streck. Så dumt att jag ens köpte det testet, men det råkade vara den som fanns på butiken.

Med det sagt har jag också fått sådana streck och varit gravid. Men det är ju inget man kan lita på förrän man bekräftat det digitalt eller med andra märken...

Tack för svar! Jag förstår. Dagen innan var det helt vitt i den rutan, ingen antydan till något streck alls därför reagerade jag lite dagen efter när jag ändå kunde se ett svagt.
  • Nathaliextnf
    Bananie88 skrev 2021-12-18 12:28:40 följande:

Predictor early, är det ett streck?

Det där är positivt!
  • Bananie88
    Nathaliextnf skrev 2021-12-19 21:23:19 följande:

Det där är positivt!

Visade dock negativt idag, dagen efter på beräknad mensdag med vanligt test. Kanske har hcg inte ökat tillräckligt eller så visade predictor fel? Men två streck två dagar i rad, bim-2 och bim-1.
Svar på tråden Clearblue early