Svajande intresse mellan första och andra dejten
Ska försöka vara kortfattad, träffade en kille första gången för mindre än en vecka sen, chattat på dejtingsajt innan dess. Killen har i chattandet dels varit lite flirtig med pussemojis m m, lite gullig o s v och dels helt vänskaplig, helt utan emojis m m och varit lite seg i svarandet. Efter första dejten skrev han dagen därpå,gav mig komplimang och tackade för dejten plus pussemoji. Dejten innehöll kyssar/hångel.
Jag svarade detsamma o s v. Jag frågade dagen efter om han ville ses i helgen då han sagt att han gärna träffas igen. Han svarade timmar senare, inte lika gulligt men vi bestämde en andra träff i helgen. Jag skrev sist, i tisdags. Igår skrev han "hur är läget" som till en vän typ och att han var sjuk och eventuellt inte kunde ses i helgen men gärna höll det öppet om han blev bättre. Inga komplimanger, inga gulliga emojis och så. Vi chattade lite och sen försvann han från chatten utan att "avsluta", det sista vi skrev var rätt alldagligt så jag skrev sen att jag hoppades han mådde bättre snart och skulle sova gott. Fick ej svar.
Too much va? Dejtingdjungeln är inte lätt alltså. Tror ni han dejtar andra? Hur hade ni gjort om han hör av sig i helgen och vill ses?