• Anonym (Thomas)

Sex

Hej ,en lång historia kort .

När jag va runt 14 år gammal så hade jag sex med tre av mina kompisar under en lång period typ tills vi blev 17 .

Allt började mycket tidigare när vi var barn och lekte doktor lekar.

Det va alltidbjag som va patienten och blev naken och undersökt av dom andra .

När vi blev äldre blev lekarna grövre och vi började ha riktigt sex .i början bara oralt (jag fick suga av dom).

Senare så började vi ha riktigt sex ,några gånger alla tillsammans och några gånger med nån av dom själv.

Jag tyckte det va skönt då .

Det pågick tills vi blev 17 flera gånger i månaden .

Några gånger så tog dom med nån annan kompis som fick

Penetrera mej .

När jag blev 17 så flyttade vi och allt slutade där ,jag började träffa tjejer och är nu gift I typ 15 år.

Jag får ångest och har tänkt berätta för min fru ,behöver nån att prata med för jag har ångrat Allt som hände.

Tycker ni jag ska prata med min fru eller med nån kurator ?.

Behöver verkligen prata ut mej ,Tack

• Svar på tråden Sex
  • Anonym (Kurator)

Eftersom att det verkar som att du inte helt rett ut situationen för dig själv än skulle jag råda dig att samtala med en kurator eller samtalskontakt innan du eventuellt pratar med din fru.

Kom ihåg att det förgångna kan du inte ändra på men acceptera att situationen var si eller så. Du kan ångra det förflutna men du kan inte ändra på det.

• Anonym (bs man)

Varför har du ångest? Känner du att du blev utnyttjad eller tvingad till att göra saker du inte ville? I så fall tycker jag absolut du ska prata med någon, dock kanske inte din fru till att börja med. Men om du känner ångest för att du haft bisexuella erfarenheter fast du är numera helt heterosexuell så ska du i första hand jobba med dig själv och dina föreställningar om normal sexualitet. Väldigt många män provar på homosexuella handlingar i tonåren utan att för den skull vara homosexuella. Det är inget konstigt eller onaturligt eller fel, och du kan vara lyckligt heterosexuell som vuxen ändå. Att experimentera är OK och inget att skämmas för. Ångra inte saker du gjorde av egen fri vilja, men om du gjorde saker som inte kändes rätt då ska du definitivt försöka reda ut det.

• Anonym (Va tyst)

Nesh du ska inte berätta dina hemligheter för någon levande människa du ska bara hålla käften och låtsas som det aldrig har hänt för du kan inte lita på någon inte ens din fru tro mig jag är en paranoid jävel och under årens lopp har hittat på hemligheter som jag sedan berättat för min ex fru och hon höll inte käften det gick runt som en löp eld och samma gjorde jag med min bästa vän och den juvelen höll inte käften heller .

Så jag har lärt mig att folk inte kan hålla käften så vill du ha någon o prata med skaffa då en katt eller en hund

• Anonym (Thomas)
    Anonym (Kurator) skrev 2021-11-03 15:32:12 följande:

Eftersom att det verkar som att du inte helt rett ut situationen för dig själv än skulle jag råda dig att samtala med en kurator eller samtalskontakt innan du eventuellt pratar med din fru.

Kom ihåg att det förgångna kan du inte ändra på men acceptera att situationen var si eller så. Du kan ångra det förflutna men du kan inte ändra på det.

Hej ,vågar man prata med en kurator om sånt?

Menar säga att man hade sex med killar?
  • Anonym (Thomas)
    Anonym (Va tyst) skrev 2021-11-03 15:59:05 följande:

Nesh du ska inte berätta dina hemligheter för någon levande människa du ska bara hålla käften och låtsas som det aldrig har hänt för du kan inte lita på någon inte ens din fru tro mig jag är en paranoid jävel och under årens lopp har hittat på hemligheter som jag sedan berättat för min ex fru och hon höll inte käften det gick runt som en löp eld och samma gjorde jag med min bästa vän och den juvelen höll inte käften heller .

Så jag har lärt mig att folk inte kan hålla käften så vill du ha någon o prata med skaffa då en katt eller en hund

Du kanske har rätt ,man vet inte om fru blir ex fru i framtiden ingen som vet .

Kanske då kommer allt fram.
  • Anonym (Kurator)
    Anonym (Thomas) skrev 2021-11-03 17:19:50 följande:

Hej ,vågar man prata med en kurator om sånt?

Menar säga att man hade sex med killar?

De har tystnadsplikt. De har ofta hört allt möjligt i sitt jobb så väldigt lite brukar förvåna.

Känns det obehagligt kan du hitta en kurator/psykolog på nätet. Då behöver ni inte ens mötas fysiskt. Ibland kan det kännas bättre och ibland är det lättare att träffas irl.
  • Anonym (Thomas)
    Anonym (bs man) skrev 2021-11-03 15:42:45 följande:

Varför har du ångest? Känner du att du blev utnyttjad eller tvingad till att göra saker du inte ville? I så fall tycker jag absolut du ska prata med någon, dock kanske inte din fru till att börja med. Men om du känner ångest för att du haft bisexuella erfarenheter fast du är numera helt heterosexuell så ska du i första hand jobba med dig själv och dina föreställningar om normal sexualitet. Väldigt många män provar på homosexuella handlingar i tonåren utan att för den skull vara homosexuella. Det är inget konstigt eller onaturligt eller fel, och du kan vara lyckligt heterosexuell som vuxen ändå. Att experimentera är OK och inget att skämmas för. Ångra inte saker du gjorde av egen fri vilja, men om du gjorde saker som inte kändes rätt då ska du definitivt försöka reda ut det.

Hej,jag gjorde allt av egen vilja .

Jag tyckte till och med om det för några gånger sökte jag upp dom själv.

Att jag slutade med det på det nya stället vi flyttade va mest av rädsla för att det skulle komma ut eller att mina föräldrar skulle få veta det .

Jag ångrar inget men ändå så skäms jag några gånger
  • Anonym (Vanligt)

Jag tror att det här är ett ganska vanligt beteende. Jag känner många som har haft sex och sexlekar med sina vänner som små, speciellt killar sinsemellan.

Det viktiga är samtycket, om du var med på det (o alla andra). Så är det ingenting att ha ångest över nu i efterhand. Varför tvekar du på att berätta för din fru? Tror du att hon skulle döma dig?

• Anonym (Thomas)
    Anonym (Vanligt) skrev 2021-11-03 20:42:16 följande:

Jag tror att det här är ett ganska vanligt beteende. Jag känner många som har haft sex och sexlekar med sina vänner som små, speciellt killar sinsemellan.

Det viktiga är samtycket, om du var med på det (o alla andra). Så är det ingenting att ha ångest över nu i efterhand. Varför tvekar du på att berätta för din fru? Tror du att hon skulle döma dig?

Hej ,jag har också hört och läst massa med historier om sex lekar när man va liten men jag tror att mina va mer än sexlekar ,det va riktig sex.

Jag hade penetration sex med 4 personer som stoppade in den på riktigt ,inga barn lekar alltså.

Sen va jag ganska gammal (17år)dom sista gånger.

Jag tror att hon kanske skulle äcklas av det .

Om det va vanliga barnlekar så skulle jag inte ha ångest

Samtycke fanns ,som jag svarade tidigare så va det till och med jag som letade upp dom och ville ha sex med dom.

Från deras håll så behandlade dom mej som deras ägodom,många gånger blev jag avundsjuk när jag såg dom prata med tjejer speciellt när vi precis hade haft sex
  • Anonym (Vanligt)
    Anonym (Thomas) skrev 2021-11-03 21:14:04 följande:

Hej ,jag har också hört och läst massa med historier om sex lekar när man va liten men jag tror att mina va mer än sexlekar ,det va riktig sex.

Jag hade penetration sex med 4 personer som stoppade in den på riktigt ,inga barn lekar alltså.

Sen va jag ganska gammal (17år)dom sista gånger.

Jag tror att hon kanske skulle äcklas av det .

Om det va vanliga barnlekar så skulle jag inte ha ångest

Samtycke fanns ,som jag svarade tidigare så va det till och med jag som letade upp dom och ville ha sex med dom.

Från deras håll så behandlade dom mej som deras ägodom,många gånger blev jag avundsjuk när jag såg dom prata med tjejer speciellt när vi precis hade haft sex

Min man har utforskat med andra killar upp till 18-19 år. Han har bara berättat det för mig o har också ångest över det ibland pga äckelkänslor o skam osv. Men det är också en del av honom och även om de finns delar av honom jag uppskattar mindre så accepterar jag dom pga att jag älskar honom.

Tänk inte så mycket på det. Jag tror att det är många fler än vad man hör om som har sex med samma kön o det behöver inte betyda så mycket. Berätta det som en kul grej för din fru eller så håller du det för dig själv. Det gör liksom ingen skillnad i ditt nuvarande liv om du sugit lite snopp eller inte haha<3
Svar på tråden Sex