• Matilda356

Hur många på FL har gjort på sig i vuxen åder?

Inga äckliga historier nu, bara en ren undersökningstråd. Med vuxen menas minst 18 år. Låt oss se hur vanligt det är att olyckor händer.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur många på FL har gjort på sig i vuxen åder?
  • Mandel

Lider tyvärr av löparmage och försöker därför att bara springa nära hemmet eller i skogen, men nu råkade det vara på gymmet på ett hotell i Chicago och inga buskar i närheten och närmsta toa en bit bort även om jag kollat upp vart den var innan jag ställde mig på löpbandet...

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Matilda356
    Mandel skrev 2021-10-29 08:56:53 följande:

Lider tyvärr av löparmage och försöker därför att bara springa nära hemmet eller i skogen, men nu råkade det vara på gymmet på ett hotell i Chicago och inga buskar i närheten och närmsta toa en bit bort även om jag kollat upp vart den var innan jag ställde mig på löpbandet...

Var det andra som såg? Annars är det väl inte så farligt?
  • Mandel
    Matilda356 skrev 2021-10-29 09:44:26 följande:
    Var det andra som såg? Annars är det väl inte så farligt?
    Ingen annan såg, men inget trevligt i alla fall.
    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym (H)

Baserat på Matildas trådar kan man nu enkelt dra slutsatsen att Matilda (som också kallade sig RebeccaS-någonting) är killen som är fixerad vid animerade rumpor.

• Anonym (???)
    Matilda356 skrev 2021-10-29 08:14:07 följande:

Inga äckliga historier nu, bara en ren undersökningstråd. Med vuxen menas minst 18 år. Låt oss se hur vanligt det är att olyckor händer.

varför?
  • Anonym (dumt)

Dum omröstning! Det går ju bara att välja ett alternativ. Hur ska man svara om man både har kissat och bajsat? En viktigare fråga är: Varför är någon intresserad över resultatet över huvudtaget?

• Anonym (Runkputte)
    Anonym (dumt) skrev 2021-10-30 15:09:43 följande:

Dum omröstning! Det går ju bara att välja ett alternativ. Hur ska man svara om man både har kissat och bajsat? En viktigare fråga är: Varför är någon intresserad över resultatet över huvudtaget?

För att kissenissar med fetisch för blöjor gillar det
Svar på tråden Hur många på FL har gjort på sig i vuxen åder?