Exet dejtar nån och jag blir dum i huvudet
Tja
Jo jag och mitt ex gjorde slut i mars i år typ. Efter 3 år ihop. Vi har en snart 2 årig dotter ihop.
Vi sålde huset i somras o hela livet förändrades.... Förhållandet var brs första året men sen gick allt för fort med hus o barn o allting och det blev mer o mer bråk och tillslut även fysiskt. HON slog MIG faktiskt.. Så det var ju absolut destruktivt. Och jah vill inte bli ihop igen.
MEN nu vet jag att hon börjat skriva med någon ny och är på dejt ikväll och jah blir fan helt dum i huvudet av det. Jag fattar inte varför jag blir det!?!? Jag vill inte ha henne tillbaka men ändå kan jag inte sova nu pga att jag bara undrar vad de gör, vem han är, ska de bli ihop nu då och han komma in i dotterns liv med, ligger de med varandra just nu... Såna tankar typ
Jag trodde att jag hade kommit över henne helt och vi har trots allt fortsatt vara vänner. Men så fort jag fick veta att hon dejtade så började jag må skit igen o nojja som fan!!
Är detta normalt?? Nån mer som upplevt detta??? Blir på riktigt dum i huvudet...