• Anonym (Allt går bedöma)

Är manskroppen eller kvinnokroppen vackrast i dina ögon?

Skulle du säga att kvinnokroppen är vackrare än manskroppen rent generellt eller är det helt tvärtom?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är manskroppen eller kvinnokroppen vackrast i dina ögon?
  • Anonym (Kvinna)

Rent generellt skulle jag säga kvinnokroppen. Men om jag inte behöver svara generellt så beror det såklart på kroppen.

• Anonym (malla)

Är kvinna och tycker manskroppen är vackrast. Tycker fittor är läskiga. Gillar inte heller att kvinnan är så mjuk och ser lätt mullig ut. 

• Anonym (Jo)

Det är individuellt 

• Anonym (llll)

det beror inte på könet utan på hur kroppen är byggd (slank tex), proportioner. 

• Postman

Ska jag välja mellan just man och kvinnokropp tycker jag kvinnokroppen är vackrare. Därmed inte sagt att alla kvinnokroppar är vackrare.

• Anders 386

Jag tycker manskroppen är vackrast. Men kvinnokroppen mer intressant eftersom den väcker sexuella känslor.

• Anonym (Kim)

Det fattas alternativ i voten.

Kroppar är för det mesta vackra oavsett kön.

Däremot kan man skippa könsorganen.

Titta på alla gamla skulpturer och statyer. Hyllningar till kroppar. Otroligt vackert.

• Anonym (Ingen)

Ingendera om vi pratar nakna kroppar. Ge mig en man i uniform vilken dag som helst- där pratar vi snyggt. En naken man är skrattretande med det där dinglet mellan benen. Kvinnor kan jag som kvinna inte tycka är snygga alls. Vissa ser bra ut- det är så långt jag sträcker mig. Påklädda då.

• Anonym (liu)
    Anonym (Allt går bedöma) skrev 2021-10-26 20:54:10 följande:

Skulle du säga att kvinnokroppen är vackrare än manskroppen rent generellt eller är det helt tvärtom?

Beror på ålder. Kvinnokroppen är vackrare innan 30-40. Manskroppen är vackrare efter 30-40.
  • Anonym (den mest muskulösa)

Jag är kvinna och tycker manskroppen generellt.

Både kvinnor och män är så otroligt vackra som tonåringar och unga vuxna, med överskott åt den kvinnliga kroppen som är hypnotisk i sin unga skepnad. Dessnyutslagna kurvor och den lena huden som stramt smiter åt varje del av deras kroppar och ansikten i kombination med den stegrande sexualiteten och nyfikenheten.

Män blommar senare och är som vackrast runt 20-30 ca innan kroppen blivit pluffsig och så där manligt grov och hårig.

Jag har kommit fram till att jag generellt inte gillar fett och slapp hud på någon kropp och tyvärr har kvinnors kroppar lättare att samla på sig sådant pga sin konstruktion med hormoner, högre andel fett, vätskeansamlingar, barnafödande mm.

Kvinnors kroppar är beundransvärda och otroligt vackra på ett mer livgivande sätt, men mäns kroppar är mer estetiska som jag ser det så länge de är slanka och tonade och inte alltför håriga.

Svar på tråden Är manskroppen eller kvinnokroppen vackrast i dina ögon?