• Feliciaeberstein

Dejt kväll

Hej, jag är relativt nyinflyttad i staden och jag vill överraska min kille med något romantiskt.

Så jag letar efter en mysig och romantisk restaurang i jönköping city.

Jag har googlat men de känns som att man stirrar sig blind då de känns som att alla rekommendationer är baserad på "populäritet" istället för om den faktiskt är mysig och romantisk.

Så är de någon Jönköpings bo som har lust att ge mig några förslag på en bra restaurang för en romantisk dejt??

Tacksam!

• Svar på tråden Dejt kväll
  • Anonym (ooo)

Är det inte bättre att fråga såna lokala frågor i tex en grupp för Jönköping på facebook? 

• Anonym (Kalle)

Vi var i Jönköping i våras och åt på Esters kör och bar. Trevligt och god mat. Vällagat. 

• Feliciaeberstein
    Anonym (ooo) skrev 2021-10-19 11:19:24 följande:

Är det inte bättre att fråga såna lokala frågor i tex en grupp för Jönköping på facebook? 

Värt ett försök ?
  • Anonym (Kalle)
    Anonym (Kalle) skrev 2021-10-19 11:44:24 följande:

Vi var i Jönköping i våras och åt på Esters kör och bar. Trevligt och god mat. Vällagat. 

Esters kök och bar, ska det naturligtvis stå.
  • Feliciaeberstein
    Anonym (Kalle) skrev 2021-10-19 11:50:13 följande:

Ok tack! Ska kolla upp det :)
  • Steven01

Släpp det med att det ska vara så romantiskt. Om du vill göra din kille glad ska ni gå någonstans med god mat med ordentliga portioner. Inget krångligt . Sen ska du slappna av och ha det roligt och skratta tillsammans.
    Och sen ska ni the seks förstås..

• Feliciaeberstein
    Anonym (Kalle) skrev 2021-10-19 11:50:13 följande:

Ok tack! Ska kolla upp det :)
    Steven01 skrev 2021-10-19 21:46:43 följande:

Släpp det med att det ska vara så romantiskt. Om du vill göra din kille glad ska ni gå någonstans med god mat med ordentliga portioner. Inget krångligt . Sen ska du slappna av och ha det roligt och skratta tillsammans.

Och sen ska ni the seks förstås..

Ja men de klart det är så :) men ibland så vill man ha något mysigt me..

Något förslag ?
Svar på tråden Dejt kväll