• blomman9

Tyda ett graviditetstest!

Vad tror ni om detta test? Är det positivt?

• Svar på tråden Tyda ett graviditetstest!
  • Värphönan

Ser tyvärr negativt ut :( strecken i pluset ska vara lika breda. Behöver inte vara lika starka, men breda. Detta ser mer ut som torkstreck vilket är vanligt på clear blues tester :(

• Pewc

Jag tycker det ser positivt ut. Iaf om du kunde se strecket innom avläsningstiden.

• blomman9

Det kom inom 10 minuter. Det är svårt att få på bild men det är "färg" i hela bredden bara att det är mycket starkare på ena sidan och svagare på andra..

• Värphönan
    blomman9 skrev 2021-10-09 11:17:00 följande:

Det kom inom 10 minuter. Det är svårt att få på bild men det är "färg" i hela bredden bara att det är mycket starkare på ena sidan och svagare på andra..

Jag hade tagit ett nytt test av annat märke för säkerhets skull. Alt ett digitalt test. Hoppas det visar positivt om det är det du önskar. Jag känner så många som fått falska positiva med just cb och olika rfsu så jag skulle inte våga lita på enbart deras test.
  • blomman9

Jag tog ett rfsu testa tidigt och det visade ett jättesvagt plus, så får nog vänta ett par dagar å prova igen

• Sofia9640

Båda testerna ser positiva ut tycker jag! Håller tummarna för dig :) uppdatera gärna! (Om du vill)

• blomman9

Jag ser ingenting på bilden ovan men den under tycker jag att de ser ut som två streck:)

• blomman9
    Sofia9640 skrev 2021-10-10 23:17:54 följande:

Båda testerna ser positiva ut tycker jag! Håller tummarna för dig :) uppdatera gärna! (Om du vill)

Jag har nu gjort 2 tester till och jag tror jag snart vågar tro på positivt! Ena är gravid kollen testa tidigt och det andra är rsfu testa tidigt :)

• Värphönan
    blomman9 skrev 2021-10-09 14:36:27 följande:

Jag tog ett rfsu testa tidigt och det visade ett jättesvagt plus, så får nog vänta ett par dagar å prova igen

Tagit nytt test? :)
  • blomman9
    Värphönan skrev 2021-10-15 14:41:19 följande:

Tagit nytt test? :)

Ja idag, detta är resultatet :)

• Kexsmula

Hur tidigt testar du? Det ser svagt positivt ut på vissa test och absolut negativt på vissa, jag tror att du är gravid men testade skittidigt, hehe.

• blomman9
    Kexsmula skrev 2021-10-15 17:03:21 följande:

Hur tidigt testar du? Det ser svagt positivt ut på vissa test och absolut negativt på vissa, jag tror att du är gravid men testade skittidigt, hehe.

Alla bilder här inne är inte mina :) jag vet inte inte riktigt när jag hade äl så vet inte hur tidigt det är:)
Svar på tråden Tyda ett graviditetstest!