Tyda ett graviditetstest!
Vad tror ni om detta test? Är det positivt?
Vad tror ni om detta test? Är det positivt?
Ser inga bilder.
Konstigt dom är synliga för mig
Ser tyvärr negativt ut :( strecken i pluset ska vara lika breda. Behöver inte vara lika starka, men breda. Detta ser mer ut som torkstreck vilket är vanligt på clear blues tester :(
Jag tycker det ser positivt ut. Iaf om du kunde se strecket innom avläsningstiden.
Det kom inom 10 minuter. Det är svårt att få på bild men det är "färg" i hela bredden bara att det är mycket starkare på ena sidan och svagare på andra..
Det kom inom 10 minuter. Det är svårt att få på bild men det är "färg" i hela bredden bara att det är mycket starkare på ena sidan och svagare på andra..
Jag tog ett rfsu testa tidigt och det visade ett jättesvagt plus, så får nog vänta ett par dagar å prova igen
Båda testerna ser positiva ut tycker jag! Håller tummarna för dig :) uppdatera gärna! (Om du vill)
Vad tror ni? Ett eller två sträck?
Jag ser ingenting på bilden ovan men den under tycker jag att de ser ut som två streck:)
Båda testerna ser positiva ut tycker jag! Håller tummarna för dig :) uppdatera gärna! (Om du vill)
Jag tog ett rfsu testa tidigt och det visade ett jättesvagt plus, så får nog vänta ett par dagar å prova igen
Tagit nytt test? :)
Hur tidigt testar du? Det ser svagt positivt ut på vissa test och absolut negativt på vissa, jag tror att du är gravid men testade skittidigt, hehe.
Hur tidigt testar du? Det ser svagt positivt ut på vissa test och absolut negativt på vissa, jag tror att du är gravid men testade skittidigt, hehe.