• Anonym (Hotornot)

Tycker ni att HBTQI-personer är snygga?

Väldigt konstig fråga kanske, men läste nyss i en annan tråd en person som skrev: ?har typ aldrig sett en lesbisk tjej som jag tycker är snygg?.

Detta gjorde mig nyfiken, hur tänker ni andra? Låt oss generalisera! Har ni träffat många snygga HBTQI-personer?

• Svar på tråden Tycker ni att HBTQI-personer är snygga?
  • Anonym (Hold my beer)

Vilken konstig jävla fråga.... Du kan ta bort de där bokstäverna och säga "tycker ni att människor är snygga?". Jisses....

• BuoBä

Eftersom de flesta inte har sin läggning skriven i pannan är det väldigt svårt att svara på. Hur vet du att den där snygga tjejen på gymmet inte går hem till sin fru liksom...

• Anonym (Han Solo)

Hur ser dessa människor ut då, om de inte ser ut som vem som helst?

Jag är ganska traditionell, jag tycker kvinnor som ser kvinnliga ut är snygga.

Och vad är kvinnligt då (kommer garanterat frågas)? Ja det är nog olika för olika personer vad man tycker är kvinnligt. Jag orkar faktiskt inte förklara min syn på det.

• mammabitch

Har träffat både skitsnygga och mer alldagliga HBTQ personer av olika kön och inriktningar. Precis som med folk i allmänhet alltså....

• Tukt

Som skrivet ovan blir frågan lite konstig eftersom en sexualitet måste synas utanpå.
    Däremot finns det bland aktiva queer lite som ett subkulturellt mode, och jag antar det som avses.
    Och om så kan jag finna kvinnor i av den typen attraktiva.

• Anonym (T)

Tjejer med lite androgynt utseende är sjukt heta. Slanka, småbystade, osminkade. Tänder inte alls på svällande kurvor.

• Anonym (läggning?)

Jadu... både män och kvinnor som ser lite mer feminina ut, är i bra form och har en fin utrstrålning kan vara riktigt snygga. Spelar ingen roll vilken läggning de har. :) 

Man kan ju inte ens veta om en snygg person är HBT alltid liksom? haha...

• Anonym (Wut)
    Anonym (Hotornot) skrev 2021-10-07 14:06:55 följande:

Väldigt konstig fråga kanske, men läste nyss i en annan tråd en person som skrev: ?har typ aldrig sett en lesbisk tjej som jag tycker är snygg?.

Detta gjorde mig nyfiken, hur tänker ni andra? Låt oss generalisera! Har ni träffat många snygga HBTQI-personer?

HBTQ... I? vad står I:et för? Har jag sovit under en sten :0
  • Anonym (läggning?)
    Anonym (Wut) skrev 2021-10-25 20:46:34 följande:
    HBTQ... I? vad står I:et för? Har jag sovit under en sten :0
    Intersex.
  • Sk007

Jag har sett väldigt många vackra människor senaste 38 åren. Jag är säker på att det varit både homo-, bi- och transpersoner.

• KCL

Klart det finns snygga HBTQI personer. Det är ju inte utseendet som gör läggningen. 

Svar på tråden Tycker ni att HBTQI-personer är snygga?