En fråga till er män
Behöver killars perspektiv... om en kille ständigt letar efter andra tjejer på nätet att chatta med år efter år trots att han har sambo, betyder det att han egentligen inte älskar sambo?
Behöver killars perspektiv... om en kille ständigt letar efter andra tjejer på nätet att chatta med år efter år trots att han har sambo, betyder det att han egentligen inte älskar sambo?
Han kan mycket väl älska dig men ändå söka någon form av spänning, bekräftelse eller liknande. Inget beteende jag försvarar men nog inte något som är speciellt för män utan är nog lika vanligt hos kvinnor.
Sexchatt eller en social person som gillar att ha vänner?
Tvivlar på att han älskar dig, men oavsett om han gör det eller inte så hade jag gjort slut.
Sexchatt eller en social person som gillar att ha vänner?
Respektlöst. Och enligt mig kan inte kärlek existera utan respekt. Personen ifråga kanske menar att de älskar personen ifråga, men då bör de antingen avstå eller på annat sätt visa att de är medvetna om problematiken.
Samtidigt skall inte den andra parten i denna fråga stå tyst och inte säga något. Markera att det är fel!
ja. hur kan du inte fatta det ??
Däremot så är det långt ifrån alla killar som söker på nätet som får napp.
Vet inte. En del ser skillnad i om du försökt vara otrogen eller om du faktiskt varit otrogen. La inga värderingar men det är värt att veta. Att han skrivit till hundra tjejer betyder inte att han legat med hundra andra tjejer.
Kan ju faktiskt vara så att han inte skulle genomföra en träffa om han fick chansen. Sen kan chattandet vara tillräckligt illa för en del äkta hälft.