• cncncn

I vilken/vilka vecka/veckor hade ni som mest molvärk?

Som titeln lyder.

Har inte känt av molvärk till någon reda på ett par veckor men idag känns den mer än vad den gjort på väldigt länge. Är idag i v. 11+2 och börjar bli lite nojig då jag även har ont längst ner i ryggen.

Inga blödningar och har heller inte haft under hela graviditeten.

Såg bebis och ett tickande hjärta på ultraljud i v. 9+1 och fick höra hjärtslag hos barnmorskan i v. 10+4

• Svar på tråden I vilken/vilka vecka/veckor hade ni som mest molvärk?
  • Anonym (Ygggsg)

Lite av och till. Kan återkomma med mer exakta veckor. :) Är i v.31 nu och kan få det ibland men tror också det ofta beror på matsmältningsproblem.

• Tiffany
    värst mellan v7-v10 men nu i v14 har jag lite igen och blir nojjig direkt men har varit på UL och allt såg bra ut
  • cncncn
    Anonym (Ygggsg) skrev 2021-09-29 15:15:55 följande:

Lite av och till. Kan återkomma med mer exakta veckor. :) Är i v.31 nu och kan få det ibland men tror också det ofta beror på matsmältningsproblem.

Tack för svar, jättegärna!
  • cncncn
    Tiffany skrev 2021-09-29 15:30:47 följande:

värst mellan v7-v10 men nu i v14 har jag lite igen och blir nojjig direkt men har varit på UL och allt såg bra ut

Tack för svar, jag har också gjort ultraljud men är någon vecka sedan nu. Har KUB på fre 8/10 men känns som en lång väntan dit.
  • Anonym (J90)

Jag är i v. 8 (7+6) och har i princip haft molvärk sen start men har sedan igår kväll fått mer intensiv värk och även som du nere i ländryggen, blir också lite orolig.

• cncncn
    Anonym (J90) skrev 2021-09-29 17:18:38 följande:

Jag är i v. 8 (7+6) och har i princip haft molvärk sen start men har sedan igår kväll fått mer intensiv värk och även som du nere i ländryggen, blir också lite orolig.

Jag hade det varje dag innan, både i mage och rygg men det försvann eller avtog väldigt mycket iallafall i v.9 eller 10, därför jag blev nojig nu när det helt plötsligt kom från ingenstans. Men har kanske ansträngt mig mer än vanligt så jag igår klädde om hela vår soffa + storstädade och idag har jag flängt rundor. Inte varit så aktiv på några veckor
Svar på tråden I vilken/vilka vecka/veckor hade ni som mest molvärk?