• Anonym (SCB)

Vem får lättast orgasm hos er?

Om vi nu utgår från ett heterosexuellt förhållande med en man och en kvinna, ursäkta alla som inte passar in men ni får göra en egen omröstning.

Vem skulle du säga ha lättast att få orgasm av er båda? Tänk inte enbart penetrerande samlag utan vem som rent generellt har lättast att få orgasm om det så är tillsammans med eller enskilt om ni diskuterat det. Jag tänker att lever ni som ett sexuellt par så bör ni ha hyfsad koll på varandras orgasmer och på så sätt kan svara på frågan med han eller hon har lättast.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem får lättast orgasm hos er?
  • Anonym (SCB)

Rätt jämt i omröstningen..

• Aliona

Det går ju inte att svara på så generellt! För det första har man väl olika sexlust och olika lätt att komma i perioder av livet. Sen beror det väl på vad det är man gör? Sen är orgasmerna så väldigt olika också - ibland kan jag komma hur snabbt och hur många gånger som helst, men orgasmerna är kanske mjuka och svaga. Andra gånger tar det kanske längre tid men resulterar i en hundra gånger starkare och mer komplex orgasm.

• Anonym (Jag)

Jag som man kan komma på två röda när jag är riktigt kåt om jag vill, för sambon krävs det iaf en 4-5 minuter när vi kombinerar vibrator med vaginalt sex. Jag måste t.o.m. använda bedövningsspray och kondom för att det inte ska vara över på 5-10 min.

• Anonym (SCB)
    Aliona skrev 2021-09-28 21:18:06 följande:

Det går ju inte att svara på så generellt! För det första har man väl olika sexlust och olika lätt att komma i perioder av livet. Sen beror det väl på vad det är man gör? Sen är orgasmerna så väldigt olika också - ibland kan jag komma hur snabbt och hur många gånger som helst, men orgasmerna är kanske mjuka och svaga. Andra gånger tar det kanske längre tid men resulterar i en hundra gånger starkare och mer komplex orgasm.

Jag kan i alla fall svara generellt på frågan. Min tjej kommer mycket lättare än mig även om hon ibland kräver mera tid och jag är snabbare än henne ibland. Men rent generellt kommer hon lättare och får orgasm snabbare än mig.
  • Anonym (Hmm)

Helt klart jag ... som man.
    MEN - jag vet precis hur jag ska få henne att komma så frågan är ju lite illa ställd kan jag tycka.

• Anonym (Jag (hon))

Pga förlossningsskada så gör samlag ont. Så sex har vi mest i position 69. Vi har 69:at varandra kanske 1500 ggr vid det här laget så det går i raketfart. Runt 4 minuter, 5 med förspel. Jag brukar komma lite innan, vilket medför att jag inte hör/reagerar i tid när han säger till (eftersom jag kommer och hjärnan hänger inte med då) och får klägget i munnen eller ansiktet lite för ofta.

Oerhört effektivt men kanske inte så romantiskt. Fast det går ju att sakta ner tempot.

• ungvard

Beror på, jag får nog lättast fortast om jag verkligen vill. Då vi har sex är det dock alltid hon som kommer först. 

Svar på tråden Vem får lättast orgasm hos er?