• Anonym (Anonym)

Har du någonsin…

En fråga till er som är/har varit i ett förhållande.

Har du någonsin flirtat med någon annan eller gått hela vägen och varit otrogen mot din partner? Alla förhållanden räknas, inte bara din nuvarande partner.

PS. Med flirta så menar jag alltså att man stöter på varandra och är flirtiga för att man attraheras av varandra men man har inte sex eller kysser varandra.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du någonsin…
  • Anonym (Räknas detta som otrohet?)

Lämnade dåvarande sambo för en annan kvinna, visst flirtande hade förekommit innan, men jag satte stopp/paus för att jag ville avsluta med min sambo först (Det var rätt frostigt mellan oss sista halvåret, men jag gillade ju ändå henne och hade älskat henne i ett par år innan det, så ville inte bedra henne).

Men mentalt otrogen var jag innan, och bara ett par dagar efter uppbrottet blev jag tillsammans med den andra kvinnan. Otrohet?

• Anonym (Anonym)
    Anonym (Räknas detta som otrohet?) skrev 2021-09-23 23:33:26 följande:

Lämnade dåvarande sambo för en annan kvinna, visst flirtande hade förekommit innan, men jag satte stopp/paus för att jag ville avsluta med min sambo först (Det var rätt frostigt mellan oss sista halvåret, men jag gillade ju ändå henne och hade älskat henne i ett par år innan det, så ville inte bedra henne).

Men mentalt otrogen var jag innan, och bara ett par dagar efter uppbrottet blev jag tillsammans med den andra kvinnan. Otrohet?

Enligt mig så räknas det som flirtande men det är inte otrohet. Dock var det ändå fel av dig att flirta med en annan kvinna när du redan hade en sambo. Bra dock att du inte gick hela vägen fören du hade gjort slut med din sambo.
  • Anonym (A)

Nej det har jag inte.

• Anonym (Kvinna)

Japp, varit otrogen mot en av mina partners. 

Svar på tråden Har du någonsin…