Hjälp! Vem ska jag välja?
Hej! Vem ska jag välja? Min sambo sedan 7 år eller ett nytt förhållande?
INGA DÖMANDE KOMMENTARER!
Jag har en sambo sedan 7 år som i vintras valde att lämna mig. Han kom tillbaka ett kort tag därefter varpå jag tog tillbaka honom.
Under tiden vi var isär så var jag på tinder för att spana utbud och försöka komma över sambon.
Jag pratade även lite med en kille som kommer in på jobbet då och då. (Endast kallprat). Denna killen är så vansinnigt snygg? och har en liknande bakgrund när det kommer till relation. (Blivit lämnad efter 6år).
Han är dock 8 år äldre jämfört med min sambo som är lika gammal som jag.
Kan tillägga att min sambo mår psykiskt dåligt pga jobb just nu och är inte så glad. Jag försöker göra mitt bästa för att muntra upp honom men det är sällan det hjälper.
Sexet är ok, ibland jättebra! (Han har bara varit med mig så han är lite oerfaren). Vi snackar om barn och förlova oss nu. Men jag har svårt att veta om det kommer hålla då han lämnat mig en gång. Han kom tillbaka pga att han ångrade sig, att jag är ?hans hem?.
Nu till mitt dilemma, ska jag välja min sambo och jobba tillsammans med honom.. eller ska jag välja någon ny som kan väcka känslor jag inte känt på länge? (Spänning etc?)
Jag förstår att alla känslor svalnar tillslut, men vilka känslor ska jag ändå känna efter 7 år?