Spola äggledarna
Hej,
Någon som haft upprepade missfall och spolat äggledarna och sedan haft en fullgången graviditet?
Har haft 4 mf/ma
Hej,
Någon som haft upprepade missfall och spolat äggledarna och sedan haft en fullgången graviditet?
Har haft 4 mf/ma
Hur skulle det hjälpa? Blir man gravid har man ju passage i äggledarna. Sen embryot hamnat i livmodern är äggledarna inte inblandade. Det finns flera mediciner som kan hjälpa vid upprepade m.f. Progesteron, Trombyl, Fragmin, Levaxin, Prednisolon, Intralipid. Jag fick barn efter 4 m.f med hjälp av Prednisolon.
Jag spolade månaden innan jag blev gravid med min son och det gick bra. Efter det haft 4 mf. Vad är Prednisolon?
Beklagar dina missfall? Man blir så less, Jag spolade mina äggledare efter två missfall men fick missfall ändå efter det, fick även progesteron och blodförtunnande utskrivet men hjälpte ej det heller.
Nu funderar jag på att göra en privat utredning för att skynda på hela processen lite :)
Beklagar dina missfall? Man blir så less, Jag spolade mina äggledare efter två missfall men fick missfall ändå efter det, fick även progesteron och blodförtunnande utskrivet men hjälpte ej det heller.
Nu funderar jag på att göra en privat utredning för att skynda på hela processen lite :)