Graviditetssymtom innan BIM
Hej! Skulle vilja diskutera graviditetssymtom innan BIM!
Min mens är beräknad att komma 11/9. har en lutealfas på cirka 17 dagar (relativt lång tid mellan ägglossning och mens då om jag förstått det rätt).
Sedan ägglossning (?bekräftad? med positivt ägglossningstest) har jag haft känningar i nedre delen av magen. Ibland som hugg, ibland som att det drar/spänner. Alltså varje dag nu i 13 dagar. Detta har aldrig hänt förut. Känns inte som gaser för gasig är jag inte och går inte över av toalettbesök eller liknande. Toalettbesöken är som vanligt så ej förstoppad. Smärtan varierar från att kännas på höger sida, vänster sida och i mitten.
Idag i bilen började jag plötsligt storgråta och skratta om vartannat. Gick inte att stoppa. Tänkte inte på något utan bara bröt ihop i någon slags känslostorm och sedan helt plötsligt försvann det och jag var som vanligt. Heller inget som hänt förut. Har sedan igår även väldigt känsliga bröstvårtor men annars gör brösten inte ont. Inte heller något speciellt illamående. Har blivit väldigt yr men endast två gånger under förra veckan. Annars känner jag mig väl ganska mycket som mig själv. Lite extra trött men kan ju bero på annat. Vad tror ni?? Jag kommer att ta ett test om mensen uteblir den 11/9 men är ju så himla nyfiken och vill bara höra vad ni tror, mest för att det är intressant. Har någon haft samma symtom och det visat sig att ni varit gravida?? Vad har ni annars haft för symtom INNAN BIM? Tack hej!