• Anonym (Anonym)

Analsex

Analsex med kvinna som mottagare och mannen som givare. Vad tycker du?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Analsex
  • lindeerik

Självklart! Älskar att knulla tjejen i röven. Blir extra kåt av det när hon själv styr in den där när vi ska ha sex.

• Anonym (Mman)

Med min nuvarande tjej uppskattat jag verkligen analsex men har träffat tjejer som det inte känts vare sig lika skönt eller bra med.

• Anonym (Rumpan)

Jag och min man älskar det!

Ett konstant inslag i vårt sexliv!

• Anonym (Tjej)

Inget för mig! Har testad men kände ingen njutning. Hade ett ex som vägrade, men jag ville ändå testa med honom. Men det blev inget.

• Tom Araya

Jag älskar analsex. Det känns annorlunda, men är inte nödvändigtvis skönare än vaginalt, men jäkligt upphetsande. Det ger variation.

Självklart då bara med en kvinna som njuter av det.
    Exet älskade analt, så vi hade det nästan varje gång.

Jag ger henne gärna anal stimulans på alla sätt, inte bara med kuken.

Jag har lyckats få flera tjejer att njuta av stimulans och att bli nyfikna på analsex, som innan varit helt anti.

• Anonym (Why)
    Anonym (Tjej) skrev 2021-09-04 13:55:50 följande:

Inget för mig! Har testad men kände ingen njutning. Hade ett ex som vägrade, men jag ville ändå testa med honom. Men det blev inget.

Varför ville du endå testa m honom när han klart inte ville? Superkonstigt.
  • Anonym (Undrar)

Men är det inte smutsigt? Blir det inte avtändande med lukten?

• Tom Araya
    Anonym (Tjej) skrev 2021-09-04 13:55:50 följande:

Vem testade du med, om exet inte ville?
  • Anonym (Why)

Dåliga alternativ.

Haft det mkt m en partner. Han ÄLSKADE det, va typ det bästa han visste o han blev så galet kåt att jag oxå gick i gång på det som fan men jag skulle aldrig sj be om det. O när jag är helt okåt tycker jag att det är rätt äckligt faktiskt.

• Tom Araya
    Anonym (Undrar) skrev 2021-09-04 14:23:00 följande:

Men är det inte smutsigt? Blir det inte avtändande med lukten?

Nja...

Det är ju inte så att man är fylld med avföring direkt innanför ringmuskeln (man har två, yttre och innre, det är tryck innifrån mot den innre när ändtarmen är full med avföring som gör att du känner dig bajsnödig).

Men visst finns en viss risk att man får lite avföring på kuken ibland, som märks när man drar ut den. Men så länge den är inne och hon har tömt ändtarmen så är det inga problem.

Det finns metoder för att undvika detta helt om man är känslig.
Svar på tråden Analsex