Vad använder ni Tinder till
Söker er uppriktiga anledning att ni är har en Tinderprofil.
Söker er uppriktiga anledning att ni är har en Tinderprofil.
Har stängt ner min tinder sedan någon månad eftersom jag träffat en underbar tjej.
Men under den tiden jag hade tinder var det periodvis till och från alla alternativen för att mot slutet bli seriöst inriktat.
Jag hittade min sambo sen ett par år tillbaka på tinder. Nu är vi förlovade och väntar vårt första barn :)
Har själv aldrig använt Tinder men jag trodde det var en app för korta sexrelationer. Men ni som röstat så långt letar ju faktiskt en livskamrat.. det trodde jag inte.
Sa upp det efter att inte ha gått på en enda irl under lång tid, trots att jag ändå ser bra ut (enligt oberoende källor ha ha )
Tyckte mest att det var tjejer som varken visste ut eller in, kanske precis blivit dumpade etc. En hel del som led av grav fetma också men dolde det genom att bara visa ansiktisbilder. (Jag gillar kvinnor med former för övrigt men det finns gränser. )
Mycket transor och prostution också.
Sedan bor jag i en stad som har ett utbud mest bestående av en viss livsstil som jag finner oattraktiv.
Tyckte att det sänkte mitt självförtroende ( endast tillfälligt) och gjorde mig mer osugen på att träffa nya människor.
Sa upp det efter att inte ha gått på en enda irl under lång tid, trots att jag ändå ser bra ut (enligt oberoende källor ha ha )
Tyckte mest att det var tjejer som varken visste ut eller in, kanske precis blivit dumpade etc. En hel del som led av grav fetma också men dolde det genom att bara visa ansiktisbilder. (Jag gillar kvinnor med former för övrigt men det finns gränser. )
Mycket transor och prostution också.
Sedan bor jag i en stad som har ett utbud mest bestående av en viss livsstil som jag finner oattraktiv.
Tyckte att det sänkte mitt självförtroende ( endast tillfälligt) och gjorde mig mer osugen på att träffa nya människor.
Bull shit. Jag har alltid varit smal och skulle inte heller lägga ut helkroppsbilder eller liknande, utan just ansiktsbilder.
Jag gör fejkprofil och gör lite research.
Men jag matchar aldrig med någon
Den mest intressanta iakttagelsen är att när min telefon hamnade i Norrlands inland var det massor av kvinnor från Thailand som liked.
Men inte i södra Sverige.
Bull shit. Jag har alltid varit smal och skulle inte heller lägga ut helkroppsbilder eller liknande, utan just ansiktsbilder.
Nu lever jag lyckligt i en underbar relation. Men när jag hade tinder var det enbart för sex sex och åter sex. En ny varje helg. Ungefär vad man orkade. Sen hade man ett gäng i sina meddelande man bara kunde skriva till om lusten föll på.
Var då aldrig intresserad av något seriöst.
Nu i efterhand skäms man nästan... Har ett svagt minne att jag sårade en och annan.
En vän som är aktiv på tinder idag berättade att de som är på tinder idag är mycket mer seriösa än för några år sedan. Huruvida det stämmer vet jag inte.