• Anonym (En man som heter Ove)

Hade du kunnat vara Hotwife?

Hur tänker du (kvinna) på att vara en hotwife? Dvs. att du har din sambos ?tillåtelse? att ligga med andra män eller att han till och med uppmuntra dig att göra detta medan han är helt monogam och inte vill eller kommer ligga med andra än dig. Inget cuckold utan snarare hotwife/stag förhållande. Vet du inte vad det betyder så får du googla om du är nyfiken?

Bakgrund till frågan är att en stor del av de sökningar som görs på diverse porrsiter handlar om just hotwife och watch wife fuck och det är många män som fantiserar om att deras fru/kvinna ligger med andra. Är det då något som skulle kunna uppmuntras och upplevas eller tycker man som kvinna att detta är konstigt?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hade du kunnat vara Hotwife?

Saablar.. tror tråden halkat ner för långt för att alla kvinnor hår inne ska se den och svara på frågan.

• Anonym (Wife)

Jag tror det är som du säger, många män inkl min man tänder i fantasin på att se sin maka med annan (andra) män men skulle aldrig ta klivet helt ut när jag frågat. Se på porr och placera sin fru i fantasin som huvudrollen är inte samma sak som att göra det på riktigt har jag förstått.

Anonym (Wife) skrev 2021-09-02 00:09:02 följande:

Jag tror det är som du säger, många män inkl min man tänder i fantasin på att se sin maka med annan (andra) män men skulle aldrig ta klivet helt ut när jag frågat. Se på porr och placera sin fru i fantasin som huvudrollen är inte samma sak som att göra det på riktigt har jag förstått.

Och jag tror att det är sol du säger, att inte alla vill löpa linan ut och göra det i verkligheten även om det är så härligt i fantasin.

Din man tänder på tanken att du har sex med andra, hur ser du på det? Blir det inte mer än en fantasi hos er eller har eller kommer fantasin att uppfyllas tror du?
  • Anonym (Hampe)

Jag lever så som du beskriver det. Nu är din fråga riktad mot kvinnor men jag väljer att svara ändå. Jag är man och har inte sex med andra. Min sambo sedan 17 år ger sig ibland ut på äventyr med andra män/kvinnor. Det är oftast jag som uppmuntrar henne till att leva ut hennes fantasier då hon ibland kan tycka det är jobbigt i rädsla av att jag ska bli sårad. Hon har inte förstått hur mycket jag går igång på att hon har sex med andra.

Vid några tillfällen har vi haft trekant med andra män och då är jag gärna passiv. Inte så att jag sitter bredvid men såpass att jag njuter av att se henne bli tagen och deltar när jag själv vill. Detta har hon uppskattat mycket.

Självklart har jag fantiserat om detta innan vi tog steget för 3 år sedan och jag kan säga att verkligheten är så mycket bättre än fantasin. När hon har varit ute på äventyr så fantiserar jag om det i dagar/veckor.

Men efter 3 år av detta liv så har hon fortfarande svårt att förstå min kink.

• Bättre Beg

Jag hade kunnat vara Hotwife, men under förutsättningar att maken är med. Jag går igång på tanken att han ser på och givetvis är m på ett hörn. Har tagit upp detta m maken och just nu är vi inte riktigt där men jag tror att det är inte omöjligt att det kommer att hända i framtiden.

• Anonym (Miss Demeanor)

Jag hade kunnat göra det för kicken själv, men nu vet jag att min man inte vill det och då kommer det klart inte på fråga. Han är dominant possessiv och det får han vara, vi har alltid haft bra sex så jag saknar inget, bara lite nyfiken på hur andra män vill ha det.

Min dröm hade varit att han beordrar mig att erbjuda mig/göra saker med andra män, som en utvidgad dominanslek. 

• Anonym (Wife)
    Anonym (En man som heter Ove) skrev 2021-09-02 07:03:42 följande:

Och jag tror att det är sol du säger, att inte alla vill löpa linan ut och göra det i verkligheten även om det är så härligt i fantasin.

Din man tänder på tanken att du har sex med andra, hur ser du på det? Blir det inte mer än en fantasi hos er eller har eller kommer fantasin att uppfyllas tror du?

Nej jag har väldigt svårt att tro att fantasin kommer uppfyllas, när jag fick höra det så föreslog jag att vi kan göra det i verkligheten om han vill. Då blev han jätteledsen och rädd, så jag har väldigt svårt att tro att det kommer ändras. (Skulle aldrig göra det bakom hans rygg! Konstigt nog så blir då tanken äcklig istället, om han inte är med på det, det är skillnad på otrohet och otrohet anser jag) men jag vet att han har kinken kvar även fast han blev så skärrad för om jag rider en dildo och säger hur skön han är (som om jag pratade om en annan människa) så blir min man som galen och kommer direkt.
  • PorterPelle

Som man kan jag svara att jag tänder själv på att se min fru med andra män (och kvinnor) Men hon gillar lika mycket att se mig med andra så vi faller utanför frågan. 

• PorterPelle
    Bättre Beg skrev 2021-09-02 08:29:49 följande:

Jag hade kunnat vara Hotwife, men under förutsättningar att maken är med. Jag går igång på tanken att han ser på och givetvis är m på ett hörn. Har tagit upp detta m maken och just nu är vi inte riktigt där men jag tror att det är inte omöjligt att det kommer att hända i framtiden.

Det är aldrig för sent :)
  • Anonym (Nyfiken man)
    Anonym (Miss Demeanor) skrev 2021-09-02 08:30:13 följande:

Jag hade kunnat göra det för kicken själv, men nu vet jag att min man inte vill det och då kommer det klart inte på fråga. Han är dominant possessiv och det får han vara, vi har alltid haft bra sex så jag saknar inget, bara lite nyfiken på hur andra män vill ha det.

Min dröm hade varit att han beordrar mig att erbjuda mig/göra saker med andra män, som en utvidgad dominanslek. 

Vilken drömkvinna du är! Många män som definitivt skulle vilja ha ett sådant förhållande som du beskriver.
Svar på tråden Hade du kunnat vara Hotwife?